kribleren Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Lurte på om jeg kanskje ikke burde ha sex dagen før GU? Kan jo kanskje bli litt guffent for legen. Men er jo midt i den fruktbare perioden.. (Hvis jeg i det hele tatt har noen da...) Vil ikke gå glipp av den "riktige dagen" heller... Vet ikke jeg. Hva ville dere gjort?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Neida, det tåler de. Jeg passer allti dpå å ikke gjøre det om jeg ikke er i de fruktbare periodene, mens viss jeg er det så hopper jeg til køys
AO3 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 De tåler det sikkert, jeg går ut fra at de er vant til litt av hvert. LOL Jeg pleier riktignok å la være... Men nå har jeg ikke gått til GU under noen fruktbar periode, da, vet ikke helt hva jeg hadde gjort hvis det hadde vært tilfelle. Samboeren min er lege, og da jeg spurte mente han også det var "høfligst" å ikke ta en runde i høyet kvelden før GU... LOL Men nå må det sies at han jobber på en avdeling hvor de ikke utfører GU, han har nok ikke gjort det siden han var i turnus, så han er ikke spesielt herdet på området, vil jeg gå ut ifra! LOL
kribleren Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Hehe! Vil vel egentlig også si at det er høfligst å la være.... =) Tror jeg dropper det, men ikke helt sikker ennå.. Får se hva som skjer.. Lysten er stor på at dette må bli måneden! Takk for svar da!
AO3 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Skjer det, så skjer det! Egentlig går det vel mest på om du synes det er flaut eller ikke. Jeg syntes det ville være flaut med masse sæd under en GU *rødme*, så da lot jeg være... Legen overlever nok, jeg lover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå