Gå til innhold

Stork...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte mail til dem i kveld. Copenhagen. Og som noen av dere kanskje ser; fikk ikke sove etterpå. Ingen vet at jeg har kontaktet dem men har ymtet til en nær venninne. Er egentlig ikke så hemmelig men ville spørre om noen ting før jeg evt involverte andre.

Har ei flott jente på 20 mnd på 50 %....lang historie. Henter henne i barnehagen imorgen. Gleder meg!

Noe jeg bør vite om Stork? Er helt fersk på barnimagen.no. Er temaet utdebattert, kanskje? Vel, nytt for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil gå for inseminering med donorsæd vil jeg anbefale å besøke oss på "Donor egg/sæd"-forumet =)

Jeg har hatt noen turer til Stork før jeg byttet til Nordica etter at den nye loven kom januar 07. Endte opp med IVF-behandling og venter min lille snuppe i slutten av mars.

Den største forskjellen mellom Stork (som er drevet av jordmødre) og f.eks. Nordica (drevet av leger) er at jordmødrene tilbyr inseminering med åpen donor. Dvs barnet kan (hvis ønskelig) få _et_ møte med donor etter fyllte 18 år, og litt mer utfyllende informasjon om personen. Dette er rettigheter barnet har, og ikke mamma. Leger i danmark har ikke lov å inseminere med åpen donor, men til gjengjeld har de et større tilbud til behandlingstyper, bl.a. IVF.

Lykke til med prosessen, og som sagt er du velkommen til oss på donorforumet hvis du skulle ha spørsmål eller trenger noen likesinnede å lufte tanker med =)

Skrevet

Hei!

Så innlegget ditt og beveget meg over til dere, fikk bare ikke sagt fra til deg. Takk for tipset :-)

Skrevet

Åh, ingen fare - jeg har nok sett deg allerede! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...