Contura Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Ja, min kjære sambo og far til mine snart to barn og stefar til min eldste fyller år, og jeg er gaaaanske så blank på hva jeg skal finne på. Har tenkt lenge - lenge nok til at jeg ikke får tid til å bestille noe på nett. Jeg vil så gjerne gi ham noe fint og spesielt, for denne mannen er rett og slett et gullfunn som fortjener å få en skikkelig oppmerksomhet. Han finnes ikke sportsinteressert, synes det aller meste av musikk er bakgrunnsstøy, klær blir liksom litt kjedelig å gi. Ikke har han bildilla og verktøy har han til langt oppover øra. Han har sans for gadgets og nyttige dingsebomser, men jeg har nå ikke full oversikt over hva han har og faktisk bruker. Han kan vel forsåvidt kalles en praktiker. Noe som vil vri hjernen sin? Alle gode og tilsynelatende dårlige forslag mottas med stor takk
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hva med et smykke da? Har sett sånn "militærsmykker" sånn "krigsplater" om du skjønner, der du kan gravere inn navnene deres! Jeg har litt lyst til å kjøpe slikt til sambo!
Contura Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Takk for tipset! Jeg har tenkt litt på smykke, men jeg har en mistanke om han ikke kommer til å bruke det siden han jobber med strøm og ikke vil ha metall på seg på jobben. Eneste jeg har fått han til å bruke til nå er forlovelsesringen
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Liker han fotball da? Sesongkort? Konsertbilletter til favorittbandet? Middag for 2! Med "hjemmesnekra dessert"! hehe.....
Contura Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Hehe, han vet fotballen er rund - et er vel stort sett det. Favorittband? Vel, musikk er "bakgrunnstøy" så den blir vanskelig du. Tror jeg har en sær mann.....hihi.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Hehe... Matlagingskurs? Klokke med safirglass! (uknusbart glass)! helaften med deg som sagt! middag, kino, etc etc! Hotellhelg i en by!
gulda Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 En gave som slo veldig an her i huset var faktisk et lite fjernstyrt helikopter! hi hi. Menn blir gutter.. Så faktisk stjerner i øynene på mannen min når han fikk løftet det opp i lufta. Vet de har noe på Clas Ohlson iallefall, men kan ellers kjøpe veldig dyre -tror du bør kunne litt for å bruke dem. Ellers så er min veldig glad for å få tøy og DVD'er, men forstod på deg at tøy ikke var tingen.. Kanksje en gave og en helaften hvor han er i fokus med god mat, og at dere avslutter på soverommet med stearinlys hvor du maserer ham med oljer? Tror ingen har noe i mot masasje.. ;o) (men kan være litt i tyngste laget når en er gravid?)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 å GUUUD, JA! Min også - hadde kjøpt selv og han tok med mini ut for å "fly". De er nå søte, da, disse mannfolkene våres!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Sønnen min fikk et sånt lite helikopter av onkelen sin...men det var nok pappan som var mest ivrig, ja =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå