Gå til innhold

Drittlei møkka nabo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bor et voksent par over oss som spiller musikk til alle døgnets tider. Isoleringen mellm etasjene = null. Dette er han klar over men bryr seg tydeligvis ikke! Er sliten nok fra før om ikke en sånn idiot skal ødelegge natesøvnen for meg! Hadde akkurat sovna fra hodepinen og allt....

Måtte bare blåse ut litt!

Puh:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det dere som leier ut til de da eller? For da sender dere ut en advarsel i morgen og forteller de at det faktisk bor flere husstander i huset, så det anmodes om å ta hensyn! Skal det være fest så skal det være nabovarsel og stille innen et visst klokkeslett, musikk skal ikke spilles etter kl 23 på kvelden etc etc.....

Hvis det er i en blokk etc, så si ifra til de i styret i borettslaget!

Ille å ha slike naboer!!! :(

Skrevet

Samme her!! Noe så utrolig plagsomt og respektløst. Hun over oss har fest hver lørdag, og der sitter jeg hjemme og er dårlig og sliten men får ikke lagt meg før de drar på byen i ett tiden!!:( spiller metallica og masse drittmusikk på ful guffe, tramper (!) i gulvet og klarer for all del ikke ta heisen ned når de skal gå. Neida, de MÅ trampe, hyle og skråle seg ned de fem etasjene i steden.. Huff, kjente gammelt sinne kom opp her!!;) Tror jeg må gi beskjed til huseier snart for orker ikke vagge meg opp til henne og klage hver helg heller. Ikke noe gøy..

Skrevet

Kjenner til den, ja! Vi har en enslig voksen dame, med en tenåringssønn og en på barnaskolen i 2.etasje. Null isolasjon,vi hører ALT! Vi hører tlf deres vibrere, hører hva de snakker om etc. Og det vet de! De vet også hvor i huset soverommet vårt er, for vi har bedt de ta litt hensyn over der siden sambo jobber skift og sover til alle døgnets tider. Men neida! Fruen i huset tramper inne med høyhælte sko på, over soverommet vårt kl 6 om morgenen, og brøler på eldstesønnen at han må stå opp! Og i helgene, hvis ikke mor i huset har fest, så har sønn i huset fest, eller minstemann overnattingsgjester. Uansett som blir det tramping, høy musik og et h**** uten like her nede hos oss! De klarer fint og overdøve tven vår... Dette er i tillegg til det vanlige bråket på hverdagene når minstemann får sprette ball inne i huset, løpe inne med sko på, herjer med storebror så det høres ut som om taket vårt skal ramle ned, og på toppen av det hele så får mora ofte besøk av venner som synes det er veldig fint å parkere rett bak bilene våres så vi blir sperret inne!!! De har fått beskjed om at det ikke er lov(av huseieren) og at gjestene må parkere utafor hekken, men det gir hu blanke F*** i!!! Bare smiler pent når vi ber de flytte bilene for vi må ut!! F***Æ***** .

Nei, det var deilig å få ut litt frustrasjon!!!!

Skrevet

Samme her - de to jentene over oss driter i alt som heter husregler. Fest hver eneste helg, og ofte nachspiel etterpå...

Lurer på hvordan det skal gå når mini kommer:-(

Har sendt klage til sameiet og greier, men de skjerper seg ikke.

Arg! Frustrert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...