Gå til innhold

VOKSIPOSE, hvilken skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har termin rett rundt hjørnet og kom på her i dag, trodde alt var i hus, men voksipose det har vi ikke kjøpt enda. Skulle få søster sin, men hun fant den ikke igjen. Kan noen anbefale en god en som funker på østlandet på disse tider av året??

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksipose er et "beskytta produkt", så det finnes kun en voksipose! :;)

Men om du tenker litt vognposer, så vil jeg gjerne anbefale Ôdenwalder Lammy XL! :) (eller andre Ôdenwalderposer!)

Dette er en helt fantastisk vognpose som barnet kan ha fra den er nyfødt til ungen er 3-4 år ihvertfall! :)

Denne posen har alt synes jeg! :) Jeg har jobba i barnehage noen år nå på småbarnsavdeling og synes at det er disse posene som fungerer best! :)

gå inn på www.lilleprinsen.no for å se! :)

Skrevet

Ville valgt pose i forhold til hvilken vogn du har. Voksi er en stor pose, som jeg vil tro blir veldig stor i visse vogner. Ta evnt med vogn og prøv posen i vogna :o)

Skrevet

Tusen takk,

sjekket ut siden og de hadde jo masse. Var litt utplukket, men jeg sendte dem bare en mail for å høre om de får inn igjen disse posene. Kjempe fint og disse var det jo litt vettug pris på. De fleste jeg har sett på har ligget på nesten 2000,- kroner så igjen kjempe takk for tipset!!

Skrevet

Har Teutonia vogn og lurte på å kjøpe dunposen til samme vogn nå, men ser at noen mener den ikke egner seg fordi den ikke kan snurpes ordentlig sammen på toppen?? Erfaringer eller er det kanskje greit kjøpe den som vaffaø passer til vognen og såå dårlig kan den da ikke være vel??

Skrevet

Vi hadde nettopp en diskusjon om voksiposen på jobb, jobber på småbarnsbase og vi er tilsammen 12 stk som gjør det (tre baser). Av oss 12 var det kun ei som mente at voksiposer var ok... Og hun også mente det var slett ikke det beste..

Den posen vi alle var enige i var best er en sovepose for barn! Ajungilak sin.. Den kan brettes/samles i bunn og strekkes ut etterhvert som barnet vokser.. Med løse seler i vogna stikkes de inn på sidene og posen lukkes helt igjen med borrelåsen øverst på hver side! Denne posen er den varmeste og best isolerende vi har!! :) Og bor i værhardt strøk i Tromsø... Vi har to som har voksipose, og begge to må kles på noe voldsomt når det er soving..

Vi fikk en slik pose til vår lille knott da han var seks månder.. Og jeg må jo bare si at den er helt fantasisk!! Vi kan bruke den i vogn og har også brukt den på tur med pulk.. Lillegutt er alltid god og varm!! :)

Så anbefaler en slik en! De koster også mindre enn voksiposen.. (vår kosta 1200... ) Og kan brukes til de er ca fem-seks år, mer hvis det ikke er så store barn!

Skrevet

PS.. glemte å si at vår heter "fjellpulken" eller noe i den duren og har en løs fleece pose som vi brukte i starten og når det er ekstra kaldt... Den er rett og slett fantasisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...