Gå til innhold

Noen som har prøvd humeopat her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Spurte han forskjellige spørsmål om helsen din? Er d nok å bare si at han kan se inn i øynene om hva d er som feiler meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt homeopati i mange år med gode resultater, både på små og store i familien.

Det er ikke nok å si at homeopaten skal se deg inn i øyenen. Jeg har faktisk aldri opplevd å være hos en homeopat som har gjort det.

De som er godkjente MNHL-utdannet, har i løpet av konstitusjonstimen en rekke spørsmål de vil stille deg. Dette kan være alt fra hva slags mat preferanser du har til hvor du svetter på kroppen. Mange sp.mål kan virke litt underlig at de stiller, men alle sp.mål er med på å finne din konstitusjonstype, dvs hva slags medisin du mest sannsynlig skal behandles med.

Anbefales!

Skrevet

ok:=).Men jeg trenger vel ikke nevne hva som feiler meg da?

ser de ikke inn i øynene med en sånn dings da?

Min mor fortalte meg at hun tålte ikke bcg sprøyta.Hun lå til sengs i 3 mnd med giktfeber fant de ut.Faren hennes tok henne med til homeopat i oslo,d var den eneste homeopaten på den tiden.Han så inn i øynene hennes med den dingsen.og de fikk bekreftet at hun hadde giktfeber.Hun fikk medisin og etter bare 1 uke ble hun helt frisk:0)

Skrevet

Jeg har vært til homopat, men ikke opplevd det som mora di opplevde. Bare at de spør om alt mulig som en tror ikke har noe for seg. Jeg har hatt gode resultater på bihulebetennelse. Fik fotsoneterapi også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...