Gå til innhold

Tips til nye ting i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grusomt lei av samme gamle greiene. og trenger inspirasjon=P hehe vi kommer ikke på noenting som er uprøvd=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, hva om du lister opp hva dere HAR prøvd? ;-D

Vanskelig å vite hva man skal foreslå hvis dere har prøvd det meste.... ;-)

Skrevet

Å, jeg gjorde noe morsomt her om dagen! bandt han fast i senga, og hadde bind foran øynene på han... Så gikk jeg ut av rommet, prata på liksom i telefonen, trampa litt på trappa og i yttergangen, også gikk jeg inn til han og sa at vi ikke var alene:) så kosa jeg litt med han og sånt... også sa jeg at det var på tide å bytte litt, jeg gikk ut av rommet, tok på meg en fremmed parfyme, også gikk jeg inn igjen, han ble helt på tuppa! det var ordentlig pirrende!

Skrevet

Hm, har prøvd... vel, det blir så lang liste=P kom med noen forslag da,kanske du treffer...=P

Skrevet

Hahaha det skal jeg prøve.han kommer til å bli dritstressa.

Skrevet

stå på alle fire i sengen foran han og brek han opp i trynet!!! eller lei han en hore så han får litt god sex

Skrevet

hva er det nå??? liker han ikke dyr som breker??

Skrevet

søk på himmelsk sex på barn i magen. den så ikke så verst ut hehe

Skrevet

Hahaha.. joda.. dette er kanskje et bevis på at vi ikke er så aktive lenger på det området. Da jeg leste overskriften tenkte jeg, sengetøy, puter, sengetepper, eller om det var til ungen, bamser, uroer, sånn musikk spiller med bølgeskvulp osv..

Men neida.. hoho..

Hva med å kjøpe en bok?

Se på bokkilden.no f.eks.

Da vi var unge og spreke kjøpte vi en gang vi var i utlandet sånne kama sutra kort eller hva det het. Holdt på å le oss i hjel..

Vet ikke hvor vellykket det der var i forhold til hensikten med det, MEN, vi hadde det utrolig festlig, så det spillte ikke så stor rolle om det funket eller ikke, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...