Gå til innhold

Oi, så fort magen kommer med 2.mann da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo bare 10 uker på vei og den stikker litt ut allerede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Jeg måtte bruke mammabukser fra uke 9 med førstemann, og det trass i at jeg hadde gått ned 6 kg grunnet svangerskapskvalme. Hører flere sier at magen kommer raskere med andremann, så da kommer sikkert jeg til å bruke mammabukser fra uke 5 med nestemann...

Hvordan går det med mannen din forresten? Mente å huske at han hadde fått laktoseintolleranse? Jeg har det selv, så du må bare si fra hvis dere trenger noen tips. Er ikke så vanskelig egentlig, men det har dere sikekrt funnet ut av allerede?

Skrevet

søstra mi begynte med mammatøy i uke 5 med 3...

Skrevet

ja går bra med sambo vettu. Husker du at han er laktosetolerant, så moro..

Vi bruker den laktoseredusertemelka i mat o.l og det funker kjempefint...

Skrevet

Ja, det fastet seg av en eller annen grunn. Pleier ikke å huske slikt, men det er vel noe med at jeg har opplevd det selv. Vet ikke, jeg...

Godt å høre at det går bra da! Vet selv hvor frustrerende det er å aldri bli "frisk". Da er det bedre å ha en slik diagnose, og å være frisk, enn å ikke ha en diagnose, men å være konstant syk:)

Skrevet

ja er sant det.. er glad det ikke var noe verre.. men legene fant ikke ut av det hehe.. de prøvde i 3 år.. til slutt gikk vi til en som driver med naturmedisin og alternativ behandling og hun fant det ut med en gang.. hehe,, leger kan ikke alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...