Gå til innhold

Jeg blir helt dårlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på baby... Det er ikke for ingenting at man sier man er "babySYK" altså! Går og håper at det har sneket seg en liten soldat og satt seg... Det har neppe skjedd da, men håper svinner ikke hen... Uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhhhhhhhh...samma her!

For to dager siden ble temaet babyer et samtaleemne for oss (tok en sjangs først da)...fikk liksom et usikkert svar...ikke noe svar bare et smil...å den "skal det bli baby, må det være et heldig "uhell") hva f¤¤¤ er det?! samma d...tok det som noe positivt...

uansett...prøvde å fortsette i går kveld....Da var det som om en annen hadde kommet inn i han! han ble sinna åbrølte "her blir det ikke noe prøving på mange år!!!mange mange år!!!

Han knuste meg helt! Hvordan er det mulig å være en sånnskiftende menings-hormonbombe som flyver i været av et lite spørsmål....å det var stillt diskre igjennom en reklame va tv`n!

Hvorfor er det alltid kvinnen som må mase seg til en baby?! de finner jo uansett ut at "hm...dette var jo ikke så ille, jeg sulle gjort dette før"...AAAAGGGGHHHHHH!!!!!!!

han spør hvorfor sånnt hastverk?! greit nook, jeg er bare 21...men mn indre klokke har startet å tikke! det gjør det ikke bedre av at alle i rundt mg er gravide eller prøver eller har nettopp født!!!!!!!!

¤snufs¤

jeg tror jeg stikker på butikken så snart den åpner å kjøper mg en sjokolade for å trøste-spise litt...sjokoladen stiller alltid opp...

Skrevet

I know... Men jeg føler vi har litt rett til å mase. Vi må jo respektere at de ikke er klare, men da må de respektere at vi er klare, og ønsker å snakke om det i blandt. Sånn er det her i huset hvertfall. Men det er noe driiit... for man lengter liksom etter noe.. Men jeg er IKKE der at jeg kjøper mammabukser og babyklær og sånn. Det vil jeg gjøre med en god følelse når jeg en gang blir gravid. Dessuten, hva om man finner ut at man ikke kan bli gravid *bank i nordet*, også han man kjøpt masse ting... Det tror jeg er kjipt.

Skrevet

Mener selfølgelig *bank i bordet*:)

Skrevet

mm...sant...Har ei venninne som kjøpte små søte sko, masse klær, leker smokker, sengetøy m.m. hun var veeeeeeldi babysyk...og gikk bare å venta på at typen skulle bli klar..da hun fikk overtalt han å fikk hapå gli, så fant legene ut at hun hadde fått så kraftig betennelse i begge eggstokkene at hun ikke kunne få barn! forferdelig...

Skrevet

Oi!! Huff! Kan sånt virkelig skje?!

Eksen til sambo ble gravid med ny kjærste, men så festa egget seg i egglederen og da sprakk den til slutt. Hun måtte operere den vekk. Hun har hvertfall en igjen da...

Huff... Vi må ikke skremme hverandre sånn! Vil ikke høre om sånne ting! Det er heldigvis ikke lenge siden jeg hadde GU og da var visst alt helt tipp-topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...