Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Denne uka har vært skikkelig morsom. Først forstod hun ålinga tidligere i uka. Så nå begynner det endelig å skje ting på den fronten. Er så stolt når hun kommer seg rundt på egen hånd. I tillegg begynte hun også plutselig å klappe og vise hvor stor hun er. I helgen har vi vært hos mine foreldre og vi har skikkelig flira av jenta vår. Hver gang mormor eller morfar har gjort noe morsomt som f.eks å legge hodet på skakke eller blunke så gjør hun det samme. Jeg og søstera mi var på CC Vest på torsdag. Der fikk hun sin første kjæreste. Vi var inne på Kapp Ahl og der var en søt liten gutt på 3-4 år. Han skulle susse og nusse på Mathilde sikkert 20 ganger. Utrolig morsomt og han var veldig søt. Så nå har pappan begynt å bekymre seg siden det tydeligvis starter i tidlig alder, he he...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Gratulerer med mobil baby, nå er det kjørt hehe. Det går nok fort fremover nå, tror de finner ut hvor moro det er å oppdage og da går alt i rasende fart. Synes jeg ser henne med hodet på skakke, så utrolig søtt! :-) Moro at mannfolka er så redde for at jentene våre skal treffe gutter. Her sies det at hun kan dra på første date etter fylte 30 hehe. Jeg ser ikke for meg at hun skal bo hjemme riktig så lenge ;-)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Åh så gøy! Gleder meg til å se henne i aksjon!!! Jeg har lenge prøvd å lære lilleM å klappe, men han ler seg skakk hver gang jeg klapper til ham. Han synes nok at mamma ser skikkelig dum ut!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Så utrolig gøy! Det er en helt annen verden når de begynner å komme seg rundt av seg selv ja. Nå er det slutt på "late" dager hehe Og kjempegøy når de lærer seg å klappe og vise hvor store de er :-) Gleder meg til å se henne i acton!!
Millapril Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Åh, så herlig! Det må jo være utrolig gøy å se henne knekke den koden. Og så moro at hun lærer seg andre nye ting også. Det er jo en utrolig morsom tid med disse småttisene, og mer skal det bli!
måken og vesla Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Moro :-) Her åles det i full fart, men hun klarer ikke å vise hvor stor hun er, eller å herme etter oss ennå. Men det kommer vel en gang.
Solstråle72 Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Ja de er jammen morsomme disse små. Kjempebra at hun har knekt ålekoden. Bare vent til hun får fart på seg, da blir det "travelt" å følge etter hele dagen :-) Tobias har fått farten opp, så her er det han først.... og meg etter :-) Alt annet enn lekene er interessant, alt skal utforskes!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå