Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #26 Skrevet 23. januar 2008 Jeg begynner å tro du er dum, er du det? Jeg svarer for meg hele tiden jeg. Du derimot gulper opp det ene språklige virrvarret etter det andre, uten en enste gang å gjøre annet enn: - bedrive personangrep basert på oppspinn i ditt eget hode - spy ut av deg en hel masse ord uten noen form for substans - drite deg ut med forsøk på å arrestere meg for feil du begår Du har hvertfall fått bevist at du ikke har god formuleringsevne, at du ikke helt enkelt klarer å forstå det som blir skrevet til deg og du har demonstrert manglende selvinnsikt og forståelse av det du selv produserer av ord. Du mistet nyhetens interesse. Du er for lite klok i innleggene dine
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. januar 2008 #27 Skrevet 23. januar 2008 Jeg skjønner godt at du er anonym. Du er ikke sikker nok på deg selv til å kunne gulpe opp spydigheter med nick. Skjønner det godt, for er man så utrolig blåst som det du er, er det lurt å gjemme seg. Arrestere deg for feil som jeg begår? Hahaha... :-D Hvem var det som begynte med det? Annie klaget på min skrivestil, og i samme innlegg kom hun med flere skrivefeil. Kongebra. :-) I samme innlegg skrev hun at det var latterlig å se hvordan jeg prøvde å virke korrekt, når det helt klart ikke var naturlig for meg å gjøre det. Så anklaget hun MEG for å tro at jeg var synsk. Hvem var wannabe-spåkonen her, mon tro? Halleluja, som du driter deg ut. :-D Og det eneste du har å komme med er "formuleringsevne, formuleringsevne, formuleringsevne". Du skjønner hvert eneste ord av det jeg skriver, det er du som møter deg selv i døra hver eneste gang (les eksemplene ovenfor), og for å glatte over det, kommer du med det samme argumentet. Du er totalt gjennomsiktig og substansløs. En piraja uten tenner. Stakkar, det er alltid patetisk når Annie går tom for argumenter. Du prater om min troverdighet, men du har mistet all sin troverdighet når du prater om flisen i mitt øye, og nekter å se bjelken i ditt eget. Stakkars, stakkars deg. Er glad på dine vegne fordi du husker å trykke på den trygge anonymknappen. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #28 Skrevet 23. januar 2008 Hehehe.. Du får oss alle til å le hvertfall. Med dette siste innlegget ditt, som viser nøyaktig det jeg anklager deg for, har du tatt stupiditet og selvgodhet til et nytt plan. Jeg fikk faktisk en melding på msn om å lese denne tråden (fra andre på DIB). Ryktet ditt blir bedre og bedre. Tom for argumenter? Du gir jo ingen input å argumentere mot! Du spyr ut av deg ord på ord, og slenger inn dårlige uttrykk som tastaturonani, når du er den som åpenbart føler behov for å retferdigjøre, stemple og karakterisere. Jeg kommenterer da at du oppfører deg som en idiot. Det argumenterer du så godt for selv at du ikke trenger noe hjelp fra meg. *lerogler* Jeg fastholder at du ikke er flink til å formulere deg. Du er nemlig fascinerende upresis.
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. januar 2008 #29 Skrevet 23. januar 2008 Ja, du fikk heeeelt sikkert melding på msn! Jeg har helt sikkert et rykte! Mulig det, blant single veggpryddamer med altfor mye fritid. ;-) Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å svare på innlegget mitt i det hele tatt. Du har ikke et eneste argument som kommer opp mot mine. Du skjønner at du har bæsja på leggen, og likevel fortsetter du. Hvorfor gir du ikke opp? Liker du å møte deg selv i døra? :-) *lerogler* (dette uttrykket har jeg lest mange ganger før, bare gi meg litt tid nå, så finner jeg lett ut av hvem som digger dette uttrykket. Nysgjerrig på hvem den selvgode feigmusa er, jeg) ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #31 Skrevet 23. januar 2008 Jøss. Du vet hvilket kjønn jeg har, eller nei, der tok du feil igjen. Du vet visst at jeg er singel også, men oi, der tok du feil igjen. Du kommer ikke med argumenter, du spyr ut av deg dritt Jeg bare lurer på hvor lenge du har tenkt til å fortsette med det. "Bæsja på leggen" er ikke et argument, det er en fjortissuttalelse (jeg nevner dette med formuleringsevne igjen..) Underholdende at du tror du vet så mye, også tar du feil om og om igjen. Keep on going!
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. januar 2008 #32 Skrevet 23. januar 2008 Du trenger å få alt inn med teskje, så det er ikke rart jeg brukte fjortisordboka på deg. Du har jo fortsatt ikke sett bjelken. ;-) "Jøss. Du vet hvilket kjønn jeg har, eller nei, der tok du feil igjen. Du vet visst at jeg er singel også, men oi, der tok du feil igjen." Jøss - noen som er livende redd for at jeg skal finne ut hvem hun er? Så redd at hun må skrive at jeg tar feil av kjønn og sivilstatus? Glem det, frøken "*lerogler*", du er ikke mann. Du er dame, ingen tvil om det. Såpass mye vet jeg nå. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #33 Skrevet 23. januar 2008 Dette er jo trist.. Du tar feil elskling. Ta det som en mann
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. januar 2008 #34 Skrevet 23. januar 2008 Tror heller det er du som må ta det som en mann, JENTA mi. :-) Det ser ut til at du begynner å ligge litt lavt i terrenget, men det er litt for sent. Jeg er for nært målet til å gi meg nå. Jeg ble bare sikrere idet du så engstelig erklærte at jeg tok feil av kjønn. Herregud, jeg har lyst til å sende deg en PM, men jeg må finne ut av litt mer først. Først og fremst hvorfor du er så forbanna hele tiden. I innleggene jeg har lest fra deg virker du veldig blid. Må finne ut om dette stemmer, men jeg tror det.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #36 Skrevet 23. januar 2008 Hahaha! Ta en konjakk for å roe adrenalinen frøken detektiv Jeg er ikke blid av natur, men bitter og aggressiv.
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. januar 2008 #37 Skrevet 23. januar 2008 Adrenalinen pumper, men heldigvis ikke fordi jeg krangler med deg, men fordi jeg begynner å fatte hvem jeg faktisk krangler med. Kan ikke ta en konjakk, da jeg ikke vil stinke på jobb imorgen. Ha en fin kveld. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #38 Skrevet 23. januar 2008 Det er såpass ja! Dakars liten. Du får drømme søtt om meg da Men det gjør du nok uansett, siden du vet hvem jeg er. Natta elskling. (du vil snart få betegnelsen ludderet mitt, det er en ære)
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. januar 2008 #39 Skrevet 24. januar 2008 "Dakar"-betegnelsen passer kun på deg, min patetiske venn! :-D Redd, forvirret og tom for argumenter. "Eehh...hva skal jeg kalle henne nå da? Ehh... jo! Ludder!" ;-) Burde visst at du egentlig bare ville pule, lille tastaturonanist. Bare libido ville gjort deg så ufattelig opphengt i meg og min business. Bare så synd at det ikke er min feil at du aldri får deg et ligg. Ta deg en tur ut i helga, så skal du se at du bli i bedre humør på mandag. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå