kristin2 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hva kan jeg gi til en gutt som blir 8 år? Aner ikke hva han ønsker seg heller. Skal ikke være så stor gave, ca 200-300 kr. Tar imot alle ideer med stor takk da jeg for øyeblikket overhodet ikke aner hva jeg skal gi.
ana baroma Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 gutten her ønsker seg lego:) Byggeklosser, sett og "veibrett"...
chill+enda en til Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 8-åringen her (jente) setter stor pris på bøker i gave. Leseløve-bøkene, eller andre bøker med både illustrasjoner og tekst. Lego faller stort sett alltid i smak, ganske sikker gave det igrunn.
kristin2 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Lego er kjempefint, men det fikk han til jul og det er kanskje kjedelig å få det samme igjen. Uansett så har han også temmelig mye lego. Bok hadde kanskje ikke vært så dumt. Noen som har noe å anbefale?
mamma-til-4 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Gormiti er kjempepop her ivertfall......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå