Gå til innhold

merker dere når babyn har snudd seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å evt hva merker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke jeg merket noenting, men dette er jo helt induviduellt da!:)

Skrevet

Når jeg var hos jordmor om Torsdagen sa hun at hun hadde lakt seg med hode ned. Jeg har ikke lagt merke til det.. er 29+5

Skrevet

Ja, jeg kjenner godt at jenta ligger ned nå som jeg er annengangs og har forstått litt mer hva jeg skal kjenne etter. Forrige gang måtte jordmor låne hånda mi og trykke på magen min og forklare meg for at jeg skulle klare å se for meg hvordan babyen lå :)

Har dessuten kjent de samme festesmertene som sist innimellom de siste dagene :)

Skrevet

Joda, jeg merket at det ble slutt på å bruke blæra som trampoline. Sparkene flyttet seg opp i magen i stede for å være der nede...

I tillegg ble bekkene mitt mye bedre over natta...

Skrevet

Lille tuppa her er jo suveren da og har ligget med hode nede hele tiden, i allefall siden vi var på første UL:) Men jeg vil tro man merker det på hvor bevegelsene befinner seg. Jeg kjenner for eks lite bevegelse nedover pga der ligger hodet, og mest bevegelse på den ene "lange" siden av magen - på den andre siden ligger hun med ryggen.

Skrevet

Jeg kjenner når nurket mitt ligger med hodet ned. Da er det harde spark i den øverste delen av magen, spesielt mot ribbena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...