Gå til innhold

Litt bekymret ;(


Silje123

Anbefalte innlegg

Er i dag 6+2 i dag, kjente i forrige uke masse symptoner som feks stikking i magen, luft, utflod osv, nå kjenner jeg ømme bryst og litt luft men ellers ingenting. Er dette normalt er det noen som har det sånn ?

 

Takk for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)e 6+1,har mange av de samme symptomene som deg:) leste en plass at så lenge det var tendes til ømme bryst tidlig i svangerskapet var det ingen grunn til bekymring??! Hadde også masse stikninger/mensmurring i forrige uke,men det e vel sånn som kommer å går!Jeg er fryktelig oppblåst i Magen,nesten som jeg begynner å lure på om jeg e lenger på vei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann

Ser ut som jeg og er lengere på vei, men det vet jeg ikke er.

Har du noen symptoner nå ?

 

Hvor i landet bor du ?

 

Silje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det e godt å høre at det ikke bare e meg;) men etter min beregninger ska jeg være 6+1, men vet jo aldri! har fått en skikkelig kul på magen som e der hele døgnet;) jeg e ny på dette så ikke vet jeg!

når ska du til legen a?

ja, har ømme bryster, litt krampe likn.i nederste del av magen, sulten, ellers er jeg litt kvalm morgen og kveld, men ikke noe plagsomt, glad er jeg for det!

merker du noe forandring i dag eller?

 

ellers bor jeg i Bergen, du da?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skal til legen på torsdag, dvs 24 ser litt fram til dette håper han kan se noe skal på ul da .

Dette er mitt 4 barn ;)

Jeg bor på Melhus, sør for Trondheim.

 

Når skal du til legen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

å ja, allerede på torsdag altså, når har du termin da?

skal ikke til legen før 13.februar, så er litt utålmodig:( men må vel bare smøre meg med tålmodighet...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen

 

Jo har termin den 15 sept , skal sjekke om alt er bra har født fortidlig sist gang, 5 uker sånn at blir følt om litt denne gangen. 13 februar går fort det sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor også på Melhus og er 6+2 på vei så da kan det jo kanskje være klassekamerater! Venter nr. 2 (snart 14 år siden sist!) Spontanaborterte i november etter 8 uker, så jeg er veldig nervøs om dagene.. Tenker å bestille innvendig ul til uke 8. Hvordan gikk det til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...