Gå til innhold

Medisinen til snuppa er GRUSOM!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, hun har fått urinveisinfeksjon og dertilhørende flytende antibiotika. I kveld smakte jeg på medisinen og nå skjønner jeg hvorfor hun griner hver gang medisinflaska ristes... Det smakte skikkelig huggorm, æsj og usj!!

Stakkars, hun har gått i hele dag og sagt "Det er ekkelt, mamma"....

Jeg har lovet henne en premie i morgen kveld når vi er ferdig med kuren. Huff, litt dumsnill kanskje, men jeg har så vondt av henne.

Det verste er at hun har blitt enda tynnere siden hun ikke har spist siden torsdag. Jeg vet det ikke er noen fare på lang sikt, men hun hadde ikke noe å gå på fra før. I dag var hun heldigvis litt piggere, så da jublet jeg inni meg. He he, tenk å bli så glad over et lite knekkebrød :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa fortjener premie etter slike medisiner. Det er godt gjort å klare å svelge det. Godt at hun er litt piggere, fortsatt god bedring til henne!

Skrevet

Stakkar liten...synes hun er tapper som tar medisinen jeg.

Her i huset skrek datteren så ille og blånektet,den ble gitt med tvang som selvfølgelig endte med at hun brakk seg og kastet opp alt sammen. Så fra hun var 2 1/2 år og neste antibiotikakur sto for tur,klarte jeg å overtale legen til å skrive ut i pilleform...det gikk litt bedre :(

Klart hun skal få premie! Det synes jeg hun fortjener,ikke morsomt for henne dette her...og vondt for mamman og pappan. Man ønsker jo ikke at det fantes vondter og huggormmedisin.

Så finn en flott premie til flinke snuppa!!

Og ønskekost er lov....kanskje hun spiser bittelitt om hun får plukke ut varene i butikken,og hjelpe til å lage middagen... Sånne små pannekaker,eller lage egen liten pizza bruker å være stas :)

Det er forresten lurt å få i henne litt youghurt siden antibiotika er ganske tøft for mage/tarm....

Håper hun snart er i topp form,og får igjen matlysten og kiloene :))

Trøsteklem

Skrevet

Huff da!!! Har hun fått en av disse anibiotikaenen som smaker verre enn galle??? Skjønner godt at ungene blånekter å svelge den jeg!

Når 6 åringen vår har mått få penicillin, så har jeg tigget meg til at de skriver ut flytende Weifapenin... den smaker ikke fullt så ille. Men jeg regner med at tuppa di har fått noe som er rettet mot UVI som selexid, imacillin eller annet kumøkk preparat;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...