Gå til innhold

Hva vil dere definere som å sove hele natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten en på snart 6 mnd som fortsatt er noe ustabil vedr nattesøvn. Dersom han legger seg kl 20, våkner for mat ca kl 05, sover videre i 2-3 timer, vil dere da si at han har sovet hele natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg vil ikke si det.. Jenta mi har sovet fra 19.00 - 09.00 fra hun var 5 måneder.. Det er å sove hele natta... Å sove hele natta uten mat vil jeg si-. Hender jo de små våkner av drømmer, tenner o.l

Skrevet

det er hele natta!:)

Skrevet

Mine tuller har begge sovet fra ca 22/23 til 7/8 fra de ble 2 måneder gamle. Elste tulla sover nå fra 19 tiden til 8/9.

Høres ut som din også sover hele natten. Men 5 er tidlig, Hva om du heller legger han 21 så kansje du får sove til 6?

Skrevet

Min sov fra 23 til 7-8 fra hun var 2 uker gammel.. Da sa jeg at hun sov hele natten. Hun fikk forøvrig bare litt pupp i 7-8tiden og sov videre til 9-10.. Hun sluttet dessverre når hun var 5-6mdr, og sover enda ikke hele natten uten å våkne og tulle, nå er hun 16mdr..

Skrevet

fra 19.00 til 09.00 var jo veeeldig lenge da!, vi skulle alle vært velsingnet med så snille barn:)

må bare tilføye at jeg var det med førstemann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...