Gå til innhold

Dere som har blitt strippet - hjalp dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og blødde dere etterpå??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjalp ikke, blødde ikke, men var vooondt... Fikk beskjed om at det kunne blø litt altså...

Skrevet

Ja, hjalp på meg. Men kan ikke huske at jeg blødde, kanskje noen dråper, men husker ikke så mye..4 år siden sist..hehe..

Og det var ikke spesielt godt nei...

Skrevet

dumt spørsmål kanskje - men hva skjer når man blir strippet??

Skrevet

Jordmor sett handen oppi deg og drar og tøyer. Det kan være vondt...spørs veldig på hvilken JM du har. Ei JM gjor det til meg og dro skikkelig hardt. Da blødde jeg litt etterpå men ikke mye. Ei annen JM strippet meg den andre gangen og da var det ikke vondt i det hele tatt og jeg blødde ikke!

Hjalp ikke i det hele tatt men jeg var desperate og villig til å prøve alt. Det hjelper kun hvis kroppen din er klar så det er jo verdt å prøve det. Har jo ikke noe å tap ved det

Skrevet

ok - jeg setter min lit til modningsakupunktur i stedet jeg - dette hørtes litt ubehagelig ut :o)

Skrevet

Jeg hadde sikkert vært gravid enda jeg, om jeg ikke hadde blitt strippet ;o)

Det var ikke vondt, selv om jm forberdte meg på at det kunne bli det. Begynte med svake rier - litt knip - en time etter, som holdt på i 30 timer (overhode ikke slitsomt). Så fødte jeg etter 4 timer der igjen - de riene var kraftigere!

Også satt det fart på prosessen med litt biokjemi - sex og brystknoppstimulering.

En naturlig igangsetting vil jeg kalle det :o)

Skrevet

Det hjalp ikke på meg med min første (syntes det var vondt), ble satt igang med drypp dagen etter. Hvis jeg går på overtid denne gangen håper jeg det funker.

Skrevet

Blødde forresten ikke etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...