Vifikkiaugust Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Det er over ett år siden jeg fødte og jeg har brukt cerazette fra.. tja.. ca 3mnd etter fødsel tror jeg (?). Har ikke sett antydning til mens enda, og lurer på om man ikke får den når man går på minipillen? Noen som vet?
selma07 og engel Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Har hørt at noen ikke får den, og at noen blør hele tiden. Jeg fikk kviser over hele meg.. så jeg slutta....
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 jeg gikk på cerazette hele to ganger - og min mens uteble, måtte slutte fordi jeg fikk rare bivirkninger også :-s
Ann_ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har gått på disse siden jeg var på kontroll i uke 6. Min datter er nå ett år. Har ikke hatt mensen ennå. (herlig spør du meg). Fikk litt blødninger for en uke siden men var borte etter ett par dager. Fikk beskjed om at mensen kunne utebli. Jeg er super fornøyd med pillene. Var mye plaget av migrene før jeg ble gravid (sånn i forbindelse med mens), ingen plager nå.
Mamman til Brage Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også gått på disse siden sønnen min var 3mnd. Jeg hadde mensen først i litt over 2 uker men etter det har jeg ikke sett noe til den og sønnen min er nå snart 16 mnd, ingen bivirkninger ellers. Er liksom minipiller med en bonus dette her Gikk på Yasmin tidligere og da hadde jeg veldige humør svigninger og hadde sterke mens smerter. Gjør ikke noe å slippe det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå