Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 inn mot ryggen slik at eg ikkje kjenne sparka siden eg ikkje har kjent på to daga?? har prøvd å trykke på magen for å kjenne spark men får ingen respons. er i veke 18 og no skal sparka vere sterke nok til å kjenne det tydelig, men kjenner ingenting..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Aner ikke, hvis du vil ha raskere svar kan du spørre på Dinbaby.com Det er det mange flere brukere og alle har født:-) Lykke til:-)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 du er jo bare i uke 18 da, så er ikke vanlig å kjenne spark hver dag før fra uke 25 eller noe i den dur tror jeg?
LilleBanan blir storebror Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 hm... jeg ville agt meg på ryggen etter å ha drukket et glass kald saft eller brus. De bruker det gjerne bli sprell. Er jo litt betryggende å kjenne et lite dult..Sikkert ingen grunn til bekymring da, kan jo være som du sier at han driver å sparker innover mot ryggen. Kjennet no fart nå da?
Maigutt08+aprilspire Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Tror ikke du har grunn til å bekymre deg! I uke 18 er det ikke en selvfølge å kjenne liv hver dag eller til og med hver uke! Legen min sa at han ikke så grunn til bekymring hvis man ikke kjenner liv i det hele tatt før uke 25. Så slapp av du. Jeg kjente liv første gang i uke 17, og det kunne gå dagesvis mellom hver gang jeg kanskje muligens ante noe, noe legen sa var helt normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå