Gå til innhold

Nå er snart tiden ute for oss her inne JANUAR-damer =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt trist, men håper vi møtes inne på DiB senere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Og ikke at det ikke er koselig og greit her, men håper virkelig den tiden kommer fort! :o) Men klar for DIB, håper en kan følge folk videre! Lurer sikkert ikke på mindre når babyen ha kommet, he he..

Skrevet

Kjenner at jeg misunner dere :-) Jeg er ikke mer enn 32 uker, og har ikke lyst til å føde for tidlig, misforstå meg ikke :-) Men jeg misunner dere som nå nærmer dere fødsel! Jeg venter nr 3, og synes fødsel er noe av det flotteste jeg har opplevd i hele mitt liv! Et slikt adrenalinkick! Gleder meg virkelig til den opplevelsen igjen! Håper jeg får en uproblematisk fødsel denne gangen også! Dere må ha lykke til damer! Dere har virkelig noe å se fram til! Tenk: når riene begynner, så sitter en faktisk bare å venter utålmodig på at det skal bli vondere!!! Ja, vi sitter faktisk å ØNSKER oss kraftigere smerter! Det er i grunnen litt sprøtt! :-) MEN, når man er kommet i mål, ja, da er man ikke i tvil om at det er verdt strevet og smertene! :-) Det er helt rart....når jeg ser en film av en fødsel.....dere skal se meg i det mor får barnet opp på magen og begynner å prate til barnet.....plutselig, som ut av det blå, begynner jeg å hikste! Jeg mener det! Virkelig hikstegråt! Ja, så sterkt er det å få et barn..... Ahhhhh, måtte dagene gå fort.....

Skrevet

Ja, tenk at en venter og lengter etter smerter! Og jeg som er så redd for smerte til vanlig, he he.. Ikke født før, men gleder meg veldig. Spent på opplevelsen, men alltid godt med gode ord om fødsel -er nok ubeskrivelig.. Så håper jeg tiden går fort for deg også! Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...