Gå til innhold

Synes dere vi er fæle?

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen har mystiske smerter i munn... Vil ikke spise eller drikke, så vi skal til legen i morgen... Kan i ene øyeblikket spise rundstykke, men i neste øyeblikk kan vaffel gjøre vondt... Han vil heller ikke ha smokken, så da benytter vi muligheten til å ta den bort...

Er vi slemme da?

Det gikk veldig bra i kveld! Han sovnet i 22 tiden, men det har mye med også at han har vondt... Prøvde å legge ham i 21 tiden, men da bare gråt han, så jeg tok han ned i stua så han fikk roe seg. Da han var rolig og sløv tok pappaen han med opp og la seg litt i sengen sammen med ham. Etter at pappaen kom ned har vi ikke hørt en lyd... Han har selvfølgelig spurt etter "sjotten", men nå holder han den bare i hånda, så vi sier at den er borte og at han ikke trenger den lenger...

Trenger synspunkter og meninger... Han er 2 1/2 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi gjorde det samme. Også sa vi at nå var hun så stor at hun ikke trengte smokk. Så da slutta hun. En gang må de jo slutte og.

Skrevet

Nei, så genialt! Jeg synes det er lurt å benytte muligheten nå som han ikke vil ha den likevel. Blir kanskje litt grining når munnen blir bra men det er jo begrensa hvor lenge man kan la de fly rundt med smokk. Lykke til med munnen hans da:)

Skrevet

Tusen takk, begge to! :-)

Skrevet

Hihi, nei, syns ikke det er slemt. Det er en god anledning:-)

Skrevet

nei samme gjorde jeg med puppen. han var forskjøet og klare ikke suge. og vips så var ikke puppen smok mer bare mat :-)

Skrevet

Så lurt! Ikke slemt, han må jo slutte en gang likevel !

Skrevet

Tusen takk damer! det var godt å høre!

Synes den lille gutten min er superflink, jeg, som ikke lagde noe mer styr over å ikke ha smokken, og som første gang i sitt liv har klart 2 netter på rad å sovne uten smokken!!!

*stoltesen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...