bella-81 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 har hatt problemer med bekken, haleben og ryggen etter fødsel.har prøvd fysio uten virkning, og går nåtil kiropraktor-men ikke bedring enda. Har mye vondt, og vanskelig med å bevege meg. kan noen se om jeg snart blir bra?
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 det står ikke noe fødselsdato på deg vennen, men jeg følte ganske umiddelbart at kiropraktoren vil hjelpe deg, mulig d vil ta litt tid men d hjelper.. lykke til:)
bella-81 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 takk for svar. tenkte ikke på fødselsdato, sorry den er 16/4-81. har lyst på en unge til omikke alt for lenge . Ser du evt ca når det skjer og om det går bra ifht til ryggen.
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 jeg føler at du bør vente til ryggen er bedre....viss ikke kommer du til å få mye plager i sv.skapet....føler at sommeren er en veldig fin tid for deg...da føler jeg at kroppen er sterk og frisk;) lykke til.. klem;)
bella-81 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2008 tusen takk for at du gadd å se på meg:) veldi oppløftende å høre at det går fremover med ryggen. har vært slitsomt å gå sånn i snart ti mnd,så jeg har et håp nå at det ordner seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå