Gå til innhold

Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakker med en kamerat på msn og han blir ganske fort forelsket, i følge han selv. uten at han nevnte noen tall.

jeg har bare vært forelsket 1 gang.

så hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen ganger:) Sånn ca.. Men veldig alvorlig har det bare vært med han jeg er gift med nå

Skrevet

4 store forelskelser, flere små forelskelser.

Skrevet

1000 ganger her og!!! Men har vel bare følt det en gang slik jeg følte det når jeg ble sammen med min samboer. Mer intenst da, på en måte...

Skrevet

Åh.. det er så mange at det er umulig å telle... Blir sinnsykt lett forelska!! :-) Eller blei det før, no er det samboeren min som gjelder;)

Skrevet

Ca 1000. Eller, jeg blir lett betatt, men ikke forelsket akkurat. Så betatt har jeg vært tusen ganger, men forelsket.. bare noen få. :)

Skrevet

Skal vi se....har min barndomsforelskelse, og så var jeg HODESTUPS forelska som tenåring, i en som ikke ANTE at jeg eksisterte, så var jeg forelska i en lekker kjekkas på vgs, og en etter jeg fikk sønnen min....og et par til....hmmm...har vært forelska MANGE ganger jeg..hehe...men ikke så forelska som jeg ble i samboeren min...det sa PANG! Og så blir følelsene bare sterkere og tryggere etterhvert som tida går. Jeg satt med rødvinsglasset i hånda og nippe og slukte ham med blikket i sta, FIIIINE mannen min, beundret den fine profilen, hvordan han rynker bryna litt når han sitter å konsentrerer seg..og hvordan han gløtter på meg inn i mellom... Jeg er så heldig!! Fin mann, NYDELIGE unger og et godt hjem :-) Life is good!!!

Forelska kan man bli mange ganger...men den store kjærligheten, den er skjelden :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

2 ganger. Men ikke før nå jeg har forstått at dette er KJÆRLIGHET :o)

Skrevet

Ser det er flere her som ikke skiller mellom forelskelse og kjærlighet. Det var bare spørsmål om forelskelse her..

Skrevet

10 ganger. men da var første når jeg var 9 år eller noe sånt:)

Skrevet

7-8 ganger. Og da snakker vi sommerfugler og store følelser.

Første gangen var jeg bare 6 år ;o)

Har ikke fått alle,da =o)

Og faktisk glad for det. Ikke alle man forelsker seg i man skal ha...hehe

Skrevet

3 store som det ble noe ut av og varte lenge.

Mange små sommerfugler.

Skrevet

3 store forelskelser, den tredje er jeg gift med. Mange små forelskelser....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...