lamor Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Ble gravid etter 10 år på trionetta og noe yasmin, tok lang tid med første mann også ca 10 mnd. Har lange blødninger og levret blod i forkant av mensen hver gang. Noen ide om hva det kan vere?? Bestemte oss for å få nr 2 og har nå gått 12 mnd uten p-piller. Ingen graviditet på tross av sex regelmessig, lite alkohol ( på meg) osv Har spist mini piller som heter microgynon eller noe sånt... noen andre som har prøvd desse?? ev problemer etter dem??
2010 baby =)? Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Heisann! Jeg går på mikrogynon og de er vanlige p-piller. Har ikke merket noe forskjell. Kan jo være hormonproblemer, fordi mikrogynon og trionetta har forholdsvis høye verdier av hva de nå sprøyter inn, mens f.eks. Loette er en lavdose pille.Og kan jo ta over 1 år før man i det hele tatt kan bli gravid. Du kan jo dra til lege da..?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 jeg har en lang historie bak meg, så jeg får prøve å gjør den kort. Brukte 2 år på jenten min, og har nå brukt 1 år på nr.2, ikke gravid. Hos meg er det noe galt, så det er ike sikkert jeg blir gravid igjen, jenten min på 1 år er ett lite mirakel. Så jeg vet hvordan du har det. Når det er sagt synes jeg at du skal oppsøke legen, det kan være grei tå finne ut om du kan få noe som kan hjelpe deg på veien
lamor Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 må vel ta meg en tur til legen snart, jeg hater leger og tannleger osv skal reise til mauritsius om en liten mnd og har enda ikke tatt vaksinene man bør ha, min stemor har bestilt og jeg skal gå i morgen tidlig, hun ringte nettopp å sa det da jeg er en super pyse og hadde gruet meg en uke om jeg hadde vist det, nå må jeg bare grue meg til i morgen tidlig=(=( Har ikke vert hos legen siden etter kontrollen 6 uker etter fødselen.....
lana<3 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 oi oi oi..pass på å si at du prøver på å bli gravid da...vet at levende vaksiner ikke går overens med en eventuell graviditet... Ellers så hadde jeg vært deg hadde jeg nok tatt en tur til legen og begynt på utredningen...kan jo ta voldsomt lang tid og mens dere venter kan det jo hende at dere lykkes med spiren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå