☆Pacific sunset☆ Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hører så mye forskjellig: noen sier de har influensa, mens noen sier den ikke har kommet og noen sier at den er over!!! Syns det er greit å vite hvordan den ligger an - prøver å unngå den hehe!
Frk. Vable Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Uff, jeg vet egentlig ikke... Hadde noen dager for 1 mnd. siden med feber og flere jeg kjenner har og hatt det. Svigermor har hatt det tre ganger. 'Og nå er jeg begynt å bli dårlig igjen... Håper det bare er en forkjølelse og ikke influensa. Er tett i nesen, hoster litt og litt "tett" i hodet.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Fhi sier det har vært utbrudd, men de forventer at det kommer en middels stor epedemi:) Noen som la ut en link her inne den andre dagen.
ano`num *17.03.10* Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Hørte på nyhetene for et par dager at en "lettere versjon" er i omgang nå, mens den virkelig harde kommer om ei ukes tid. Var i forbindelse med vaksinen, og siste mulighet. Jeg tror vi nettopp har hatt ei mild utgave av influensa i hus. Magevondt, svimmel, kvalme, tretthet men ingen feber.
chill+enda en til Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Ser ut som om vi har fått noe i hus gitt. Sambo ligger på sofaen, temmelig utslått. Har feber og er litt i ørska. Ene snuppa hans har klagd over vondt i magen og i halsen i dag, er ikke helt i toppform hun heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå