Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for første gang kvalm...

Etter 1 SA i 7 uke uten noen tegn...Nå er jeg i min 5 svangerskapsuke og er merklig nokk veldig glad for å være kvalm.

Ikke så veldig kvalm, men det ligger i magen å kjennes ut som om jeg har spist og ikke alt har kommet helt ned. Kjenner også en rar stikking nede i magedelen.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he så bra at du er glad for å være kvalm da....jeg har kvalme kalender her på veggen og har nedtelling til uke 6 (Er i uke 5 nå)gruer meg så inni granskauen....håper du forstår hva du går til...Skal treffe alle venner denne uken for å gå på siste cafebesøk før kvalmen setter inn......

Skrevet

Vet godt hva jeg går til..Men etter 7 uker uten noen syptomer å faktisk ende opp i å miste gullet så er jeg nå 4 uker å endelig har mitt første symptom. Har kanskje et håp om at ting går bra denne gangen.

Skrevet

Hei

Jeg forstår at du synes det er fint med et tydelig symptom på at du er gravid, men bare ha i tankene at kvalmebølgen ikke alltid er like konstant. Selv de som lider mest av kvalme kan ha kvalmefrie dager uten at det betyr røde varslelslamper :):)

Bare ha det i tankene, så du ikke blir redd om du en dag føler deg bra igjen:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...