Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er for første gang kvalm... Etter 1 SA i 7 uke uten noen tegn...Nå er jeg i min 5 svangerskapsuke og er merklig nokk veldig glad for å være kvalm. Ikke så veldig kvalm, men det ligger i magen å kjennes ut som om jeg har spist og ikke alt har kommet helt ned. Kjenner også en rar stikking nede i magedelen.
lana<3 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 He he så bra at du er glad for å være kvalm da....jeg har kvalme kalender her på veggen og har nedtelling til uke 6 (Er i uke 5 nå)gruer meg så inni granskauen....håper du forstår hva du går til...Skal treffe alle venner denne uken for å gå på siste cafebesøk før kvalmen setter inn......
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Vet godt hva jeg går til..Men etter 7 uker uten noen syptomer å faktisk ende opp i å miste gullet så er jeg nå 4 uker å endelig har mitt første symptom. Har kanskje et håp om at ting går bra denne gangen.
Suppa med nr.3 i magen Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Hei Jeg forstår at du synes det er fint med et tydelig symptom på at du er gravid, men bare ha i tankene at kvalmebølgen ikke alltid er like konstant. Selv de som lider mest av kvalme kan ha kvalmefrie dager uten at det betyr røde varslelslamper :) Bare ha det i tankene, så du ikke blir redd om du en dag føler deg bra igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå