linneha Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Bare for å sammenligne, moro det:) Min kan: krabbe Gå langs møblene klappe søte Vise hvor stor hun er Prøve å spise med skje Si mamma og noen få liksomord. Nynne til musikk Danse, rompa ut og bøy i knærne, hehe Bla i bøker Stryke katta over pelsen (av å til lugge, men vi øver på å kose..) Spille på xylofon, ikke rent akkurat, men ivirg er hun!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Gutten min kan: *Han krabber ikke på alle 4, men aker seg på rompa med et bein foran så det ser ut som han har mistet et ben. Men fort går det! *Drar seg fremover som en sel på magen=P *Klappe (klappe for Sander sier vi når han gjør noe, å da klapper han) *Sier liksomord som "der" og "nei" og "papapapa" *Danser *Koser kosedyr, oss andre, gulvet, seg selv i speilet osv.=) *Drikke av glass=D *Spiser brødmaten selv og noe middagsmat (med hendene da) *Viser hvor stor han er *Vinker (han har skjønt han skal gjøre det når vi sier hade)
Prøve"røra"2014 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Der kom jeg borti litt fort ja.. Skulle heller ikke være anonym.. Skulle si at du har en veldig flink jente=D Sikkert stas å komme seg opp på 2!
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Min er 11 mnd om to og en halv uke, og han kan: klappe vinke danse uten å holde seg i noe gå (litt, ni skritt er rekorden) si pappa og mamma viser hvor stor han er tar øverste klossen når vi bygger tårn sette seg i skumgummistolen sin står og kaster seg forover i saccosekken kiler mamma og pappa under haka roper på søster og bror med "DA" høyt som bare det...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Min kan krabbe, gå langs møbler og sånn...men å kose katten har vi ikke fått til. Kattene løper så fort de ser henne, hun lyser opp og kommer med et skjærende gledeshyl og borte er de. Kloke av skade sikkert, hun har fått tak i noen hårdotter tidligere ;-)
linneha Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 katta vår har slutta å rømme fra lillesnuppa. Han la om strategien og slutta å bry seg om henne. Da blei han litt kjedelig for henne og hun lot han være i fred for det meste. Men det er ikke alltid hun koser forsiktig da, både værhår og hårdotter har blitt røska av. Snille pus, han forstår at hun er liten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå