Gå til innhold

Hvordan fortelle nyheten? Morsomme tips?


Nr2iNovember

Anbefalte innlegg

Vi har lyst til å fortelle det til familien på en litt spesiell måte..

Det vi har tenkt på til nå, er å be inn til kaffe og kake, og servere en kake der det står "Mormor" "Morfar" "Tante" "Onkel"(osv.) og termindatoen..

Noen andre som har en annerledes måte å fortelle nyheten på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til resten av familien enda, men når vi skal fortelle det til datteren vår har vi tenkt å kjøpe inn en kopp hvor det står "verdens beste storesøster" eller noe liknende. Hun er seks år, så jeg regner med at hun tar den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en bra plan Betzy:)!

 

Vi har kjøpt en t-skjorte til tulla hvor det står "I¨m going to be a big sister!". Hadde tenkt til å bruke den da hele familien samles på to års dagen hennes... Dessverre ble det ikke slik da vi er i en situasjon som gjorde at vi ønsket at familie skulle få vite det tidligere. Men hun skal få ha den på i bhg og slik da, og det blir moro!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på dere t-shorter hvor det står "jeg har termin ...." eller andre varianter. Lag middag med babytema (babygulerøtter, babymais osv).

Kan spørre om de har noe planer rundt ....september, la de svare, og så si, vi tenkte kanskje dere hadde lyst å bli mormor og morfar, tante og onkel da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt på noen morsom måte denne gangen siden jeg hadde sa i oktober. Men de jeg har fortalt det til ble selvfølgelig glade.

 

Sist ga meg smokk som det sto I love grandma og granpa på :-)

 

Da jeg skulle bli tante fikk vi dåpsinvitasjon som bare hadde en måned på og heller ikke noe navn. Det var kjempe morsomt og vi måtte jo ringe dem og spør hva i alle dager!! Så var det jo en liten på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...