Gå til innhold

HURRA!!!!! Lotta & Invild vant hundeskolen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Genial! Og vel fortjent!

Super reklame for verdens beste hunderase!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe trenger hunderaser reklame også nå?

Syntes forøvrig at hunden som vant var lite pen, syntes schæferen burde ha vunnet:)

Skrevet

hehe utseendemessig burde schæfern vunnet,men insattsmessig fortjente hun det virkelig:) hun er den med den størst fremgangen, å har vist seg mer en villig til og lære, å ikke surmult)

Skrevet

Enig i at schæferen skulle vunnet!

Skrevet

Med "reklame" mener jeg at man får vist frem at Staffordshire Bull Terrier er en fantastisk flott rase!

Mange har forferdelig mye fordommer mot denne rasen pga negativ ( og uriktig) omtale i media..

Alle bikkjene som var med var kjempeflinke og fine : )

men jeg syns nå den som fortjente det mest vant!

Skrevet

gud så morro! HELT ENIG ALBRAH!!

Skrevet

Lotta var jo den yngste, og selvfølgelig har hun stor fremgang da...Hun er sikkert også veldig lærevillig:)

Men syns hun hadde blitt veldig flink ja:) Men det har også de andre blitt, så vet ikke helt hvem jeg ønsker skulle vinne jeg:)

Skrevet

ho ho ja da sikkert fortjent, men min favoritt måtte bryte pga sykdom:(

Boxeren Fiona.

Tex og Gorm var jo skikkelig morsomme da.

Bergis også he he

Lo godt noen ganger av de hundene altså

Syns Lotta er søt jeg og liker den type hunder, skal de være små så skal de være som henne

Skrevet

Vi satt og så på våre to staffer og tenkte at detta var godt! Det er synd men sant vår rase trenger god reklame, spesielt siden den har fått så mye ufortjent dårlig reklame i media før.

Men alle hundene der var flinke og morsomme å se på. Både eiere og hunder har gjort en kjempe jobb, for ingen av de kunne noe dressur fra før og de oppgavene de fikk var kjempe vanskelige.

Jeg har to relativt lydige staffer, men å få de til å gi meg en stor deilig pølse hadde vært heeelt uaktuelt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...