Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 *arg* Ikke alltid jeg roper etter tanta, men nå håper jeg hu kan komme snart så jeg kan prøve å finne el o.l. igjen! Mista i uke 11 i november, og fortsatt ingen mens...
Kanskje i år? Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Forstår frustrasjonen din. Har du vært til UL etter utskrapning? Jeg er i akkurat samme situasjon - bare 3 dager unna den 10. uka etter MA i november, og forsatt ingen mens......Var til UL i forrige uke for sjekk - tok også blodprøver for å se om alt var i orden. Fikk beskjed av legen at mensen var like rundt hjørnet - pga tykk slimhinne. Så jeg venter forsatt....men håper at den dukker opp denne uke. Hvis ikke vil jeg igjen ta kontakt med legen. Lykke til!
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Ojj, og her sitter jeg og er frustrert etter 5 uker... (skammer meg her...) Men har dere hatt el da, eller har dere ikke testa? Legen min sa i allefall at når jeg hadde el så skulle det ikke være mer enn maks tre uker til tantebesøket... Problemet er jo at ingen ser ut til å ha det likt her inne... Og alle får høre forskjellig fra helsevesnet om hva man bør gjøre! Føler med dere da jenter... Masse lykke til videre, og fortell hvordan det ¨går da!
Kanskje i år? Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Lurte på om hvordan det går med deg Mammaen til Lillegutt *prøver* ?? Har du fått tilbake mensen? Jeg venter og venter(over 10 uker siden MA i november....). Har tatt 2 blodprøver i en periode på 1 1/2 uke - hvor hcg nivået endelig nå er under 5...men har høyt prolaktin nivå(kan være stressrelatert). Hvem blir IKKE stresset av å ikke få mensen etter 10 uker, og man ikke er gravid OG venter på å komme i gang med neste fryseforsøk??? Håper kroppen din er i rute igjen
Clavia Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Nå har du kanskje fått mensen, men jeg opplevde det samme etter en MA i august og da det var gått 8 uker og mensen fortsatt uteble, gikk jeg til en privat lege som har jobbet på kvinneklinikken på Rikshospitalet. Hun tok seg god tid til å prate og tok en UL .Hun sa at det ikke er uvanlig at vi jenter blir så lei oss etter en abort at det er psykiske årsaker til at mensen ikke kommer. Det er på en måte naturens måte å si oss at nå må vi roe oss ned og tenke på andre ting en periode. Jeg fikk Provera hormontabletter og mensen kom tilbake. Meldte meg helt av babykjøret, fokuserte på jobb, kjæreste, trente mer og tok et Grete Roedekurs for å få inn gode matvaner. Nå er det første måned vi prøver igjen. Engstelig såklart, det er vel alle vi som har vært gjennom en abort, men prøver å være optimistisk. Håper vi alle har en bolle i ovnen snart! Store klemmer )
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 Hei du:) Endelig dukka mensen opp igjen her for noen dager siden. tok litt over 11 uker.. Nå er den endelig på vei tilbake, så da er prøvinga rundt hjørnet;) Håper du har fått mensen din og, slik at du blir klar for nye forsøk! Håper vi begge snart kan fortelle nyhet om hemmeligheter i magene:) Lykke til!
Kanskje i år? Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Så fint at du har fått mensen tilbake! Her er den ikke "rundt hjørnet" slik gynekologen sa at den var Blir satt på medisiner denne uken for å få mensen i gang, så jeg håper jeg ikke må vente veldig mye lenger(nærmer meg 12 uker siden MA). Lykke til med prøving fremover - hadde vært sååå hyggelig å høre(og fortelle) at mensen neste gang uteblir pga baby i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå