Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Kjenner du L.O.D.L?????? Eller lommemannen??? Er du kjent på Hurum du da..Da vet du sikkert hvem stefaren min er å hihihi
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 LODL jeg kjente igjen.. ikke pga utseende eller fordi jeg kjenner han..Men kjente igjen etternavnet.. Ikke mange i Norge som har det etternavnet og jeg kjenner de fleste.. Har vært i både brylluper og begravelser og stusset da veldig siden jeg aldri har sett han før... Men han var langt uti familien og de hadde ikke kontakt med han.. var mange år siden de hadde hatt kontakt.. Og det var de veldig glad for nå..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Å ja,skjønner.Er så tragisk hele greiene. Snakket med mamma i går og hun sa han var dømt igjen og varetektsfengslet i 4uker. Fikk sjokk jeg.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Helt sykt.. Og synes synd på familien.. Også de langt ute i familen.. Etternavnet hans er kjent i traktene og de har nok fått rimelig mange tlf.. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå