gizka Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 hei!er noen her som har/har hadd hair extention??noen anbefalinger??hva er beste måten å sette det på??
hårsår Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Jeg har hatt extentions. Jeg gikk til ei erfaren afrikansk dame i Stockholm. Var på ferie der, og det er veldig vanlig i Sverige. Kunne velge prisklasse og farge. Det viktigste er å ha en profesjonell til å gjøre jobben, og at fargen matcher. Men det tar tid....lang tid..... Etterpå må det klippes til også, så det er en hel dag i salongen. Ta med mat og drikke om du ikke får noe servert!!! Lykke til!!
☆lillastjerne☆ Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har extentions , har slik du får "tapet" på!! Er helt greit, har hatt det i litt over ett år nå! Går kjapt å sette på , men må jo flytts på etterhvert som håret vokser!! ca hver 2.mnd!! Hvordan ble de satt på til deg som fikk gjort det av hun afrikanske?? Holder det lenge og hva koster det??
hårsår Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 De ble satt på med lim. Jeg reagerte på limet, og fikk betennelse i hårbunnen om måtte ta de ut. Likevel var jeg veldig fornøyd med resultatet, og jeg gikk fra skulderlengde hår til langt. Hadde de ca. 2 mnd og de satt som spikret helt til jeg tok de ut.
hårsår Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Glemte forresten å si noe. Det er skikkelig vondt å sove på. Alt håret er skikkelig stramt, så det lugger hele tiden vannvittig. Skjøtene til extentionene blir ganske merkbare i løpet av natten. Det skal kanskje tilføyes at jeg er meget hårsår. Til tross, er det absolutt verdt det altså!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 jeg gjør mine egene:) bor i stockholm så jeg har stor tillgang til butikker som selger hår i bra kvalitet da. bruker kreatin wax å feste det med. har gjort det selv i 4-5 år nå, da får jeg det akkurat som jeg vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå