Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 føler jeg har fått skikkelig dårlig rutine for lille gutt og meg. Har vent han til å sovne med puppen i munn. 7 mnd er han. Den siste måneden har han voknet hver 3 time, og da gir jeg han puppen hver gang. Han ligger ved siden av meg hele natta. Er alene med han og er så sliten. Gjør det som er enklest for meg...men vet jo jeg bare gjør meg selv en bjørnetjeneste. Han spiser lite fastføde. Elsker puppen, og legger greit på seg. Men er nok sulten på natta og, er ikke bare alltid kosesutting. Har tenkt å "ta kampen" å legge han på eget rom i håp om å få han til å sove lengre på natta.Noen tips? Andre med samme erfaring
ifie Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Kanskje du heller burde prøve å gi han mere mat på dagen? Å "ta kampen" er kanskje ikke så lurt om han er sulten? Å få etablert et godt grøtmåltid på kvelden kan jo hjelpe på puppesuget:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 har prøvd så og si alt av mat, grøt nekter han...spiser litt middagsglass og brød, men vil helst bare ha pupp...
selma07 og engel Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Noen ganger må man velge enkle løsninger for seg selv, og akkurat det med å sovne med pupp er en sånn løsning. og jeg lurer på om det gjør noe?? Jo mer man stresser det jo verre blir det.. og mindre mat vil babyen ha, og mer pupp... Dersom du synes det er greit at han sover hos deg, og får pupp så syns jeg at du skal gjøre det. det er ikke noe som varer evig! Selma sover også mye sammen med meg, og det er helt ok. Fikk meg en liten overraskelse da jeg la henne i egen seng da vi var hos mine foreldre i jula..har tenkta at hun må sove sammen med meg når hun har fått første nattmåltid.. men hun lå lenge våken i egen seng før hun sovna, uten ett knyss... så de overrasker stadig.. vil også bare si at Selma snart er ett år...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 takk for svar:) Synes det er kos å ha han ved siden av meg, men han våkner veldig mye...så det blir dårlig søvn på oss begge. Er jo verdt et forsøk med eget rom
Gothminister Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Hei. Ville bare si det att babyer kan nattavvennes når de spiser minst 3 måltider med fast føde.. Uavhengig av alder..,så din kan trenge nattmat enda. Var det barnelegen sa til meg iallefall.. Men,han trenger også en frisk og opplagt mamma,så du får se det ann Det lukter jo melk av deg da han ligger ved siden av deg. Også er det jo kos da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå