Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Noen andre som er plaget med MYE væske i kroppen. er 35+4 i dag, og de siste dagene har jeg samlet enormt med væske i kroppen, spesielt i beina(opp til lysken) og i fingrene. Er så mye at det er vondt, og det hjelper ikke å bruke støttestrømper. I tillegg har den lille vært veldig rolig de to siste døgnene, og jeg har hatt stikkende smerter som kommer og går øverst i magen. Litt usikker om jeg burde kontakte lege i morgen eller bare se det an?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hvordan er BT, hodepine??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Har ikke sjekka Bt, hodepine har jeg ikke.. bare slapp og trett- og som sagt vondt der jeg er full av væske.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Vet ikke hva jeg skal si jeg, annet enn at jeg hadde kanskje ringt føden og hørt??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Oki, men takk for at du tok deg tid til å svare likevel. skal prøve på det-eller så ringer jeg fastlegen min i morgen. er vel neppe noe å bekymre seg for-sikkert bare jeg som er begynt å bli litt stressa på slutten her
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Helt sikkert ikke noe farlig nei Men er veldig greit å få sjekket opp, med tanke på evt. svangerskapsforgiftning.. Jeg kjenner også at hendene mine blir store osv. nå på slutten.. Hjelper faktisk å bade beina i iskaldt vann, samme med henda =)
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har gått opp ca 6kg på 2 uker og det er væske. Har eksplodert i føttene, får ikke på meg sko mere, må presse føttene ned i dem om jeg skal ut en tur. Jeg har forhøyet blodtrykk og i kombinasjon med hevelsene har jeg fåt beskjed om å komme med en gang om jeg skulle bli kvalm/uvel, hodepine osv.... Da kan det være svangerskapsforgiftning på gang. Smerte øverst i magen er vel ikke et nødvendigvis bra tegn..? Jeg er i uke 31 med tvillinger.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Takk til dere som svarte meg. Ringte til legen nå etter ei laang natt med mye vondt. De vil ha meg inn på sjekk litt seinere i dag med tanke på svangerskapsforgiftning. Hehe kan bli en kaldt fornøyelse siden jeg ikke får på meg sokkene-og knapt nok skoene. Har gått opp 2,5 kg på 12 dager nå og trur alt det er væske.Men de på legekontoret reagerte på det med smerter øverst i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå