Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er plaget med MYE væske i kroppen. er 35+4 i dag, og de siste dagene har jeg samlet enormt med væske i kroppen, spesielt i beina(opp til lysken) og i fingrene. Er så mye at det er vondt, og det hjelper ikke å bruke støttestrømper.

I tillegg har den lille vært veldig rolig de to siste døgnene, og jeg har hatt stikkende smerter som kommer og går øverst i magen.

Litt usikker om jeg burde kontakte lege i morgen eller bare se det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er BT, hodepine??

Skrevet

Har ikke sjekka Bt, hodepine har jeg ikke..

bare slapp og trett- og som sagt vondt der jeg er full av væske.

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si jeg, annet enn at jeg hadde kanskje ringt føden og hørt??

Skrevet

Oki, men takk for at du tok deg tid til å svare likevel.:)

skal prøve på det-eller så ringer jeg fastlegen min i morgen. er vel neppe noe å bekymre seg for-sikkert bare jeg som er begynt å bli litt stressa på slutten her :)

Skrevet

Helt sikkert ikke noe farlig nei :) Men er veldig greit å få sjekket opp, med tanke på evt. svangerskapsforgiftning..

Jeg kjenner også at hendene mine blir store osv. nå på slutten.. Hjelper faktisk å bade beina i iskaldt vann, samme med henda =)

Skrevet

Jeg har gått opp ca 6kg på 2 uker og det er væske. Har eksplodert i føttene, får ikke på meg sko mere, må presse føttene ned i dem om jeg skal ut en tur.

Jeg har forhøyet blodtrykk og i kombinasjon med hevelsene har jeg fåt beskjed om å komme med en gang om jeg skulle bli kvalm/uvel, hodepine osv.... Da kan det være svangerskapsforgiftning på gang.

Smerte øverst i magen er vel ikke et nødvendigvis bra tegn..?

Jeg er i uke 31 med tvillinger.

Skrevet

Takk til dere som svarte meg. Ringte til legen nå etter ei laang natt med mye vondt.

De vil ha meg inn på sjekk litt seinere i dag med tanke på svangerskapsforgiftning.

Hehe kan bli en kaldt fornøyelse siden jeg ikke får på meg sokkene-og knapt nok skoene.

Har gått opp 2,5 kg på 12 dager nå og trur alt det er væske.Men de på legekontoret reagerte på det med smerter øverst i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...