Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 1.trimester er unnagjort!! Nå tar jeg fatt på 2.trimester, og håper at kvalmen og trøttheten snart vil dabbe av.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Drister meg til å ønske velkommen selv om jeg ikke har vært her særlig lenge. (Vært en kikker her og på dib i månedsvis da.) Helt siden vi startet prøvingen på å lage baby nr 2 faktisk. Kvalmen og trøttheten går over. Vær god mot deg selv så går det meste lettere. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå