Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 *arg* Ikke alltid jeg roper etter tanta, men nå håper jeg hu kan komme snart så jeg kan prøve å finne el o.l. igjen! Mista i uke 11 i november, og fortsatt ingen mens...
Ladybug~N&E Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 har du sjekket om du ikke er gravid igjen da? det går jo fint an det uten å få mensen tilbake først? regner med du har tatt noen tester siden det har gått så lang tid og ingen mens men har du ikke gjort det bør du gjøre det. jeg fikk mensen tilbake etter 6uker da jeg hadde ma. (trengte ingen utskraping da) vis du ikke er på tjukka igjen kan det jo være at livmora og kroppen din bruker lang tid på å heles etter et slikt inngrep. se det an litt og kommer ikke mensen må du jo bare ringe legen. men er helt normalt at det kan gå så lang tid før kroppen fungerer optimalt igjen altså
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, testa senest i dag tidlig, så ingen ting på vei her... har vært fulgt tett opp med bl.prøver pga mistanke om blæremola, så vet at hcg ikke var nede på normalen (under 5) før for 2,5 uke siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå