Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når jeg kan forvente at magen skal komme?Blir gla av denne ventingen...

LilleBaby

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg var gravid første gang kom den tydelig til syne når jeg var 15-16 uker på vei. Nå skal jeg ha min andre og den kom når jeg var 13-14 uker på vei. Men ei venninna av meg som er gravid nå for første gang har enda ikke fått, hun er 18 på vei

Skrevet

mener jeg blir GAL av denne ventingen...:)

Håper bare den kommer snart...er 15 uker på vei..

Skrevet

Jeg er litt over 20 uker på vei, og det er bare såvidt det viser noe. Ikke slik at andre ser det enda... Det er veldig individuelt, men kan være du må vente enda litt til ;)

Skrevet

bynte å komme i uke 17 til meg, slapp av den kommer fort nok ;)

Skrevet

Ja, når den først kommer eksplioderer det der inni! :)

Skrevet

Husker at jeg gikk og veeentet og veeeentet første svangerskap også, men fikk ikke noe særlig mage før uti 5 måned og ingen som ikke visste det kunne gjette jeg var gravid før jeg var i 6 måned. Da kom den til gjengjeld VOLDSOMT frem!! Ellers så har jeg ikke fått mage enda i dette svangerskapet, er i uke 17 nå. Gleder meg til den kommer da, men vet samtidig at når den først kommer, så "smeller det" ;)

Skrevet

Jeg er førstegangs og har ventet og ventet på å få "gravidmage"... Nå er jeg i uke 23 og i går var det endelig noen som så at jeg er gravid uten å vite det på forhånd. Stas!

Skrevet

fikk vel sånn skikkelig gravidmage etter ultralyden i uke 19, men nå først på nyåret er det skikkelig begynt å vise (27 uker...)

Skrevet

Magen er nok rett rundt hjørnet :-) Mål magen med en tråd og målebånd hver uke, så kanskje ser du at du vokser litt likevel?

Min startet i uke 15, og har vokst masse til nå ( er i uke 20 ). Når den først starter så vokser den fort!! Vet hvor kjedelig den ventingen er :-)

Skrevet

i mitt første svanger skap kom ikke magen før mellom 6 og 7 mnd, men da kom den plutselig!!!! men denne gangen kom den tidlig men har holdt seg stabil ei stund nå, vokser ikke så mye.

Skrevet

Jeg er i uke 13 og føler jeg har en liten hard mage. Jeg er slank og har flat mage ellers, men nå buler den ut. Mulig jeg bare er oppblåst? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...