Gå til innhold

Hvem har termin 27 september?


*ramona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei termin 27. sept:-) hvordan er formen ?? jeg er bare trøtt. Mannen min sitter og ler av meg, har sovet en time etter jobb, ( sluttet 1300) og en halv time på sofaen nettopp. Kjenner meg fortsatt trøtt og slapp,. ellers en kvalm/rar smak i munnen. Men leser om alle som verker i brystene, de kjenner jeg ingenting i..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 27.09.08... :) Testet positivt i dag etter 12 pp så i er i ekstase. Kjenner ingen ting, kanskje litt ømme bryster, ellers i toppform. :) Hvor er dere fra? Bodø her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

2709 her også, iallefall foreløbig! Kjenner det i puppene litt, og er små kvalm innimellom..Men idag sa jeg til min mann, at jeg tilogmed kommer til å være glad hvis jeg kaster opp, siden det er så sikkert tegn på graviditet. (vi mistet for ett år siden, og har endelig blitt gravid igjen) He he men jeg håper jo ikke det blir masse av det da. Ellers er jeg trøttere enn vanlig.

Gleder meg til å følge dere videre her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg testet positiv i dag og er akkurat innmeldt på denne web siden... etter mine beregninger har jeg termin 28.09.08. Sammen dag som samboeren min :D

Det har nok ikke helt gått opp for meg enda at jeg skal bli mamma... dette er min første... men gleder meg mer og mer for hvert minutt som går...

 

Jeg merker foreløpig ingenting på hverken kroppen eller helsen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis går alt bra, og da blir min termin 27 september etter mine beregninger. Så ufattelig spent!!! Og litt småbekymra ;) Vil jo bare fortelle det til hele verden med en gang :) kjenner ikke mye på kroppen, bare litt oppblåst og mensmurringer..men d kommer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg hører også til her tror jeg. Tastet inn feil dato på babyverden først-men er altså 27. september..

 

Har veldig ømme pupper- det bruker jeg også å ha før mensen men de er litt anderledes nå... Ellers så er jeg litt oppblåst og kanskje litt kvalm, tror jeg:-) Er så redd for at jeg bare innbilder meg symtomer..

 

Bestilte legetime i dag- skal dra dit på torsdag for å teste...Hadde tre kjempe positive tester på fredag, så regner med at det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Vi venter nummer 4 27. september:-) Gleder oss kjempe masse!

Føler meg litt oppblåst, ømme pupper og kjempe trøtt!

Ellers er formen veldig bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etter egen beregninger termin 28.9.08, men det er jo ganske nærme ;-) Skjønner fortsatt ikke helt at jeg er gravid, litt ømme bryster, tisser mer enn vanlig og litt slapp, ellers ingenting (bortsett fra 3 positive tester og uteblitt mens da he he)... Dette er første for meg så er ganske spent og redd for at ting kan gå galt. Uvant situasjon, men bare på en god måte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Hvordan går det med dere og hvordan er formen? Jeg er litt trøtt, mensenmurringer og litt sure oppstøtt, men ellers er formen bra...I dag begynner hjerte å slå i følge kalendeen på babyverden- spennende...

 

Jeg var hos legen på torsdag og fikk bekreftet graviditeten, skal tilbake i uke 11. Lurer på å dra på tidlig Ul på privatklinikk, da jeg er så forferdelig nyskjerrig... Dagene går sakte... Noen andre som skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs her, men med termin 28.sept 08. Det er så fint å tenke på, går bare å gliser for tiden. Har ennå ikke vært hos legen, men skal dit til uken for å få svangerskapet bekreftet..

 

Dorri78: var du til lege for å få det bekreftet? sa de noe om at de trengte urinprøve, eller tok de blodprøver av deg? fikk ingen beskjed om noen verdens ting jeg, da jeg pratet med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg måtte ta med urinprøve- morgenurin. Trodde jeg bare skulle få bekreftet graviditeten (var det jeg bestilte time til), men ble litt "første svangerskapskontroll". Fylte ut helsekort for gravide, blodprøve, fikk litt informasjon og snakket litt sammen. Skulle nesten ønske sambo var med...

 

Ellers så ville hun ta gyn.undersøkelse, da det er 2 år siden jeg tok celleprøve. Men jeg var ikke helt forberedt på det, så skal tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs her også forresten. Spennende!!! Gleder oss så utrolig mye!

 

Hun ga meg også termin 28. september, men hun hadde et sånn ark/hjul somhun regnet utfra og jeg tror ikke hun hadde med skuddår på den...så gidder ikke bytte dato her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...