Shiny84 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 jeg har to barn fra før... føler liksom at kroppen min prøver å fortelle meg at jeg er gravid, men det stemmer ikke.. har tatt 3 tester og alle neg.. men jeg skulle hatt mens for 16 dager siden, den har det siste halve året vært punktlig! Kanskje den bare er i ulage ettersom jeg har hatt diare og vært oppblåst så å si en drøy uke... vet ikke jeg ass, har vært kvalm oxo. Mulig det er omgangsyke, men.. oxo er det som om jeg har små kynnere, vet jo at det ikke kan kjennes så tidlig men... drit hard når jeg trykker på " livmoren " oxo.. Kanskje det bare er innbildt..!?? noen som har lig.erfaring? Hvordan er slimet når man er gravid..?
lamor Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 kjente meg også gravid for en stund siden, hovne bryster, kvalmen osv men negativ test og etter noen dager kom mensen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå