Gå til innhold

Noen som har erfaring med p-plaster???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom gjerne med negative/positive erfaringer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jegh ar brukt det siden en gang i høst.. husker ikke helt.. august/september en gang tror jeg...

 

jeg er veldig fornøyd.

merker ingen humørsvingninger, og har faktisk bittelitt økt sexlyst.. (tro det eller ei... hehe)

 

de løsner ofte litt rundt kanten, og man får litt sånn lim-merker etter dem, men det går fort bort i dusjen.

for meg føler jeg de sitter best på lår/rumpe.

Skrevet

Har prøvd de i 3 måneder og egentlig fornøyd. Tror jeg også fikk økt sexlyst av de;)

 

Men grunnen til at jeg nå har byttet til p-piller er at de løsnet i kanten, og i bruksanvisningen står det at da skal man liksom ta nytt plaster, men kan ikke ta nytt plaster etter 3 dager liksom... Så følte meg ikke helt 100 % sikker på de.

Skrevet

Jeg var IKKE fornøyd med disse. Fikk sterke mage/mens smerter når vi hadde sex, måtte bare slutte. Var så vondt at jeg var kvalm lenge etterpå. Når jeg sluttet på de, så var det bra igjen dagen etterpå, ingen smerter. Leste seinere at man får i seg en mye høyere dose hormoner med disse, fordi de går rett i blodet. Nei de gikk rett i søppla, fysj!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...