sirkelkatten Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hva er et "vanlig" boliglån nå til dags? Hvis man er to personer med gjennomsnittlig inntekt, er 3-4 millioner vanlig å ha i lån...?
MammaFraSørlandet Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Vet ikke hva som er "vanlig", men vet hva vi har. Vi har felles inntekt på like under 1 mill, og totalt 1,6 mill. i lån (huslån, billån og studielån*2). Det er MER enn nok, og vi vil i alle fall ikke ha mere, selv om det betyr at vi bor i et litt mindre hus enn de fleste andre med vår inntekt. NO WORRIES er bedre enn å spinke å spare.
Sololight Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Hva mener du er en gjennomsnittlig inntekt?? Tjener dere til sammen en million, vil jeg si at dere bør klare 3-4 millioner i lån.
snartmammapåny Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Om dere tenker at dere kan låne 3* årsinntekten deres, så har dere et greit utgangspunkt å gå utifra.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Er ikke to og en halv gang inntekt ganske veivisende tro.. Vi har boliglån på 2 650 000,- Synes egentlig det holder da jeg lider av "gjeldsangst"..... Men så lenge man holder seg under 60% så går det nok bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå