Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Lurer på om det er noe dere kunne ønske dere visste eller noe dere gjerne skulle gjort eller hatt anneledes når dere ble alene? Føler jeg til tider kan være litt naiv og tenke at det er ikke noe særlig problemer som kommer til å dukke opp...
Snuppa! Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Eneste jeg ønska jeg visste var hvor utrolig slitsomt det er å ha en trassig 3 åring alene. Og de økonomiske bekymringene nå nå OS snart er slutt. Må begynne å jobbe fullt og er redd det vil slite mye på oss begge. Men ville ikke vært det foruten da:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 At BF var som han viser seg å ha blitt nå-en idiot av et mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg skulle også ønske at jeg viste hvordan bf egenlig er..Da hadde jeg skrevet ukjent far.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 så utrolig mye jeg skulle ønske jeg viste. og som jeg skulle ønske at barnefar viste. da hadde vi greid og gitt småen en bedre start på livet. men det har gått ganske ok, tross alt. men aller mest av alt så skulle jeg ønske at jeg viste hvordan jeg skulle få han til og sove. sove uten og våkne hele tiden og uten at jeg satt og så på han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå