<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 vi skal handle bilstol. Vil egentlig kjøpe seng og vogn snart også, men er kanskje litt tidlig. er 21+3. Skal du handle noe da?
kajfla Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 da har jeg antagelig termin ca på samme tid som deg. vet ikke om vi skal handle noe, skal hvertfall opp å se. Kanskje det er salg på mer enn det som står i avisa. Har lyst på seng som man kan ta ned den ene siden på,også har jeg lyst på et greit stellebord. Det er litt tidlig, men samtidlig så er det greit å benytte seg av tilbudenen...
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har sett en seng på barnas hus tidligerer som man kan ta den ene siden av på med noen sauer på. Den var skikkelig fin;) Håper den er på salg også. Var inne på profilen din. vi har termin på samme dag og er like gamle;) Hvor er du fra og vet du om du får en gutt eller jente?
kajfla Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Hvor er du fra? Jeg er fra arendal. Jordmor sa at hun kunne ikke se noe gutte utstyr, men hun ville ikke si noe sikkert. Har vært på 3d ul også og hun sa også at hun trodde det var jente.
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er fra Bærum. Jordmoren her mente også det er en jente. Håper tiden går fort for gleder meg masse til å se henne;)
Tredjemann på vei :D Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Har tenkt å kjøpe en Simo kombivogn til denne lille, men den hadde de jo ikke på tilbud, så da kan vi like godt vente noen måneder! Vil ha ei vogn jeg kjenner til fra før og som jeg vet er romslig, brukervennlig og bra:-) Synes dere virkelig det er tidlig å handle inn slikt når dere er over halvveis i svangerskapet? Da vi skulle ha førstemann kjøpte vi faktisk barnevogn allerede før jeg var 12 uker på vei! Følte meg trygg på at det ville gå bra og det gjør det nok denne gangen også:-)
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Jeg syntes ikke det er tidlig fordi jeg er redd det går galt i svangerskapet. Syntes bare det er så lenge å vente til lille gullet kommer ut hvis alle de store tingene kommer i hus så raskt. Vet hvordan jeg kommer til å være da. Da kommer jeg til å se og ta på det hele tiden, selv om det er en hyggelig ting mens man venter. Grunnen til at vi ikke har kjøpt eller bestilt vogn er også fordi vi ikke har bestemt oss for hvilken. Men en annen ting tror de har salg på Simo kombi på babyshop:) Har du det meste i hus da?
Snuppi snella<3 Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 vet dere om de har tilbud på noen søsken vogn?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Noen som har en link der de viser hva de har på salg?
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 http://www.barnashus.no/wsp/barnashus/frontend.cgi?func=frontend.show&template=home Her har du den:)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Ikke imponert over kjempesalget dems nei*ler godt* Men for all del. Hvis man finner noe man liker der på salg, så bør man jo slå til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå