Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei. Jeg skal føde i juli og har ikke spesielt lyst til å ligge på sykehus lenger enn jeg må. Er det noen som vet hvilke kontroller jeg må reise inn til sykehuset for etter fødsel? Vet at de gjerne vil ta en blodprøve av barnet etter 72 timer, men er det noen flere ting vi må reise inn for? Hvis det blir å reise inn på sykehus tre dager på rad kan jeg jo likegjerne bli der mener jeg:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Det er vel helsesjekk dagen etter du har født, det hadde iallefall vi på tulla. Legen fant en kneppelyd i hoften hennes, så da måtte vi vente på ul til dagen etter (de fant heldigvis ikke noe gale der) og på dag tre så tok de den føllingsprøven, så vi "var på noe" hver dag vi lå der oppe. Men det er veldig individuelt da
*Willow* Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Ved ambulerende fødsel får man jo reise hjem stort sett rett etterpå, og da må man bare tilbake for Föllingprøven etter 72 timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå