Gå til innhold

Brystbetennelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"trives" ikke på DinBaby så henger litt her enda, jeg ;)

Mistenker at jeg har fått brystbetennelse, da det stikker endel i brystene, og de blir varme med jevne mellomrom. Skal ringe legen i morgen..

Noen her som har hatt dette? Er det slik at en kan få ut litt mindre melk med brystbetennelse? Pga lillegutt (5uker) har vert urolig i hele ettermiddag, som om han ikke har blitt skikkelig mett.. Så nå i kveld gav jeg han en flake MME, og gutten er blid som en sol igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det. Vet ikke om det reduserer mengden melk, men det kan bli vanskelig for barnet å få tak i den hvertfall. Du må bare pumpe og amme i vei, det får det til å gå over. Det er lettere å pumpe om du gjør det under en varm dusj og ikke masser kuler hvis du ikke pumper eller ammer samtidig. God bedring til deg.

Skrevet

Ja, du må kjøre på med amming, pumping og massering. Så ofte du får til.

Hadde det minst to ganger med førstemann. Lå med 40 i feber og trodde jeg skulle dø.

Ta det nå, før det blir for ille.

Skrevet

Jeg fikk en slags nesespray for at melken skulle komme lettere ut. Det var redningen for meg

Skrevet

De to gangen jeg har hatt det ( har blitt kvitt det før det har blitt skikkelig ille da...), husker det hjalp godt med å ha noe varmt på om natten. Jeg hadde en varmepose som jeg la på siden og så la jeg meg med brystet mot den. Om morningene var det myyye bedre...

Skrevet

Et tips fra meg (dette funket utrolig bra på moren min og mange venninner som har barn): Legg på varme omslag med kamille-te :) det får du kjøpt i helsekostbutikker :-) Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...