Gå til innhold

Nyte alkohol under fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

alkohol får meg til å slappe av,og jeg kommer til å ta"en liten sterk en"når riene tar skikkelig tak. Dette var til stor hjelp for meg under forrige fødsel,da hadde jeg ingen annen smertelindring. Flere som har tenkt på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.. Hva drikker du da?

Jeg skal føde uten smertelindring om alt går som jeg vil da! ;)

Skrevet

en blanding av cognac-likør og dooleys,passe sterkt,søtt og godt.. men dette nevnte jeg ikke for jordmødrene på fødestua,fikk bare skryt for hvor fint jeg taklet riene..

Skrevet

Jeg har tenkt tanken alle lørdagskveldene jeg drikker cola mens vennindene drikker rødvin. Type; "ååååh, jeg tar med meg rødvinsflaska på sjukehuset for pokker!" men det blir nok med tanken. Amminga da? det hadde du ikke tenkt på det;)

Skrevet

Herregud dere kan da ikke drikke under fødsel???!!! Hva er det dere tenker på, asss!! Tror dere at dere får låv til å ta med dere allkohol på sykehuset eller? Sykeste damene jeg har hørt om! Jeg ringer barnevernet tvert!

Skrevet

Klokt valg. Da får ungen den best tenkelige starten på livet. Før h*n skal ut får'n litt alkohol og dette følges opp med alkoholholdig melk i det første måltidet.

SMART!!!

Skrevet

Hahaha, legg ut kontonr deres damer. Vi kan ha kronerulling så dere får kjøpt dere sans for humor:)

Skrevet

Har drikken over på drikkeflaske med tut,ser ut som eplejuice,bare mye bedre. Ammingen går bare fint,alkoholen er ute av kroppen før melkeproduksjonen kommer skikkelig i gang.

Skrevet

He he.

Men alkoholen går jo i blodet på babyen under fødselen. Da kan du jo like gjerne drikke og amme også. Blir jo akkurat samme greia.

Skrevet

Faktisk er dette et gammelt kjerringråd fra de gode gamle dager. Ta en sterk en for å roe ned riene :)

Men skulle tro det passet bedre hvis man er langt unna sykehuset el.l, hvis man først er i gang så er det vel greit å unngå å roe de ned, da vil man jo bare få det overstått!

Skrevet

Det roer ned riene ja,men stopper ikke riene når man først er i gang. Den tok toppene av riene hos meg,og virkningen av alkohol er jo de fleste kjent med,og føler seg trygg på. Jeg blir avslappet,litt likegyldig,og sentimental..

• 3 uker senere...
Skrevet

Skulla aldri ha fått barn du. Hadde jeg bare vist hvem du var hadde jeg sagt ifra til barnevernet om hendelsen

Skrevet

Alkohol gjør ikke fødselen lettere, men tvert imot lenger! Det får veene til å bli svakere..... Latterlig... Må være ett slikt "halvlamt" fe som kan finne på noe så idiotisk!!!!

Skrevet

Støtter dere jeg hvis det er et kjerringråd:)

Må ikke bli helt hysteriske heller:)

Skrevet

Ååh, en iiiiiskald Strawberry Daquiri med rim på glasset på fødestuen....*frysninger* Det skal bli noen lange måneder med venting ja....Livet er urettferdig! *hikst*

Skrevet

Høres ikke helt rett ut i mitt hodet å døyve smerten på den måten, men hver sitt. Jeg hadde fått dårlig samvittighet på vegne av ungen og liker heller ikke tanken på å være beruset på den største og viktigste dagen i mitt liv. F.eks. epidural er jo også noe som "doper" deg, med det er jo på en helt annen måte, og derfor en helt annen sak. Blir for dumt å være beruset på alkohol under fødselen, det er vertfall min mening.

Skrevet

bare så det er sagt, på gamle riksen ble det ofte anbefalt å "ta seg en støyt" av gynekologene. gammalt kjærring råd som faktisk funker i gitte tilfeller.

Skrevet

Sikler fremdeles etter en Strawberry Daquiri. Kunne til nød klart meg med en Bacardi Lemon med Cola.... *hikst*

Skrevet

Høres deilig ut med med en iskad Strawberry Daquiri her jeg ligger på sofaen med rygg vondt.Hihihihihhihihih

Likte denne.

Til alle som tar dette seriøst, hvor er humoren deres?

Signert

Skrevet

Hærregud, for noen idioter! Lystgass er tingen!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, tenk så festelig å komme med alkoholåde på føden.

Det liker sikkert jordmor og barnelegen godt! Lykke til:-)

Skrevet

Herregud!!! snakk om å være så dum å bry seg om dette tulleinnlegget- er jo bare fjås..... Jatt heller med'a til psykiatern kommer hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...