Dollywood Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 hater den veiingen. gått opp mye også..... 6-7 kg, 21 uker
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hvis det er alt så skal du være glad. Jeg legger da glatt på meg 20 + i et svangerskap. Jeg tipper at det ikke blir kommentert en gang. Lykke til!
grå :) Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 synes ikke det var så fryktelig mye jeg. det går nok kjempefint
♥2 små gull♥ Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 6-7 kg. når du er halvveis er da ikke så mye?! Men jeg skjønner følelsen, jeg har litt for mye i utgangspunktet og hater generellt å veie meg fordi jeg får en dårlig følelse hver gang jeg ser tallet på vekta. Jeg gruet meg også til veiing på kontroller, men det gikk over all forventning, fikk aldri kommentarer på hverken antall kilo totalt eller antall kilo jeg la på meg under svangerskapet. Det går sikkert kjempebra
Dollywood Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 joda, det går sikkert bra, men jeg skammer meg på en måte når jeg veier så mye mer en jeg pleier....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Man skal ha litt ekstra når man er gravid,min jordmor sa att jeg skulle hatt litt ekstra på sidene,er bare bra det!! jeg la på meg ca. 12 kilo sist å gikk ned 16 etterpå. så ekstra kilo er bare bra for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå