Bianca83 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Skriver dere rett inn i skjemaet når dere laster det ned for så å printe det ut, eller skriver dere på det for hånd og så sender det?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 jeg skrev det på dataen, og printet etterpå.
musikkpia Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har fylt de ut for hånd etterpå, men lurer på en ting. Har hørt at man skal sende papirene inn til NAV en god stund før fødselen, men det er jo et punkt for navn og fødselsnr. til babyen. Skal jeg bare la det punktet stå åpent? Takk for svar
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Du må legge ved bekreftelse på terminen din fra lege..Og det er vel forskjell fra kontor til kontor når du må sende inn.. Lite tips: ta kopi av alle skjema du sender inn, så har du dem til neste gang (med mindre ikke staten Norge finner på enda flere endringer i papirskjemaveldet)..Da kan du bare endre datoer, dekningsgrad, og permisjonsstart samt ferie..
Axus' girlfriend Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 skal holde med legeattest for termindato. Navn og personnr er om du adopterer eller søker etter at barnet har kommet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå