Gå til innhold

Ikke kjent liv enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 18, venter nr to, og enda ikke kjent liv... Er det flere som har det slik?? Begynner å bekymre meg litt om alt er som det skal...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. jeg kjente ikke liv før i uke 20:) kanskje du har morkaken foran magen?? det har iallefall jeg... :)

Skrevet

Ja, hadde det sist gang, så kan jo være det denne gang også. Men uff, tenker allikevel jeg... Men alle sier jo en kjenner det tidligere 2.gang...

Skrevet

Ja vet.. men søstra mi kjente heller ingenting før i uke 20 eller 21 og hun var også 2gangs fødende og hadde også morkaken foran..så har stoor betydning med hvordan morkaken ligger i forhold til hvor tidlig man kjenner noe:) Alt er nok bra.. men dersom du er kjempe nærvøs så kan du jo stikke innom lege eller jordmor for å få høre hjertelyden??:)

Skrevet

Ja,er sikkert ikke så unormalt, blir bare litt stresset av å lese alle som kjenner liv så tidlig... Også førstegangsfødende.. Men alt er nok br. Skal på ultralyd neste mandag, så er jo ikke så lenge til da...

Skrevet
:) Jeg kjenner meg igjen der ja.. blir stresset av at alle kjenner liv så tidlig ja:) men det er like greit å ta kontakt med legen dersom du er super nervøs da:) ikke noe gøy å være det da.. lykke til på ultralyd da:)
Skrevet

Slapp av du, alle er forskjellig! Legen min sa at han ikke bekymret seg om man ikke kjente liv før uke 25... Lykke til :)

Skrevet

Jeg kjenner ikke liv enda. Er i uke 19+5. Venter min første....

Skrevet

Jeg er i uke 23 og har heller ikke kjent noe liv enda. Er første barn som er på vei. Begynner å bli litt utålmodig etter å kjenne noe. Men har jo vært på ultralyd og sett at han beveget seg som bare det da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...