2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Lille snupp her er "lat" hehe.. Ikke ruller ho rundt enda heller...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 min ruller heller ikke....det så ut som om han øvet seg på det, men nå gjør han ikke det lenger...? merkelig. På mageleie støtter han seg på strake armer.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Min ruller heller ikke, men hun er ganske aktiv ellers. Hun skyver seg rundt på gulvet og er veldig sterk i mageleie, men sitte alene gjør hun ikke ennå.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Min lille gutt er 6 mån om en uke og han ruller runt og pröver å krype. Han kör hodet ned og så "springer" han med föttene.. ;o) han kommer av og til opp så han står på hodet og gjynger frem og tilbake.. Han snakker også mye og sier da da da, bla bla bla osv Dessuten liker han musikk. Når han sitter i vippestolen sin så vipper han som en gal så fort det er musikk på tv eller hvis vi spiller hans egen cd skive.. ) Han er så morsom!! Vi skall begynne på musikk kurs til uken da så det blir morsomt!!
scoobidoo Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Sitter? Det var tidlig. Min ruller og leker med ting på gulvet sammen med storebror. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå